Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

smeds

Sitat fra: Crazor på tirsdag 12. desember 2017, klokken 08:39
Jeg fikk telefon i går og har avtalt henting kl 16.00 på Røyken i morgen. Leser om at flere har hatt dårlig erfaring med Røyken (kald og mørk garasje, dårlig service..). Både det og i tillegg litt mer kronglete å komme seg dit så hadde jeg håpet på Drammen som var ønsket. Får gjøre litt research på tog- og bussmuligheter. Gleder meg :-)

Fikk nettopp telefon, og fikk også Røyken. Fant du noe ut om kollektivt? Evnt må vi kjøre bil ned og krangle om hvem som kjører hva hjem:) (dama vinner...)

RunnerM5

Tog til asker og Tesla dekker taxi fra Asker og til Røyken, men jeg regner med å få en kollega til å droppe meg da han uansett vil teste model x en tur.
2020 Nissan Leaf E+ 62 N-Connecta
2018 Tesla model X 75D
*SOLGT* 2015 Nissan Leaf Acenta
*SOLGT* 2015 Tesla model S70D
*E-tron quattro reservert(kansellert)

smeds

Sitat fra: RunnerM5 på tirsdag 12. desember 2017, klokken 12:33
Tog til asker og Tesla dekker taxi fra Asker og til Røyken, men jeg regner med å få en kollega til å droppe meg da han uansett vil teste model x en tur.

Greit med Teslainteresserte kollegaer :) Jeg bestillte likegodt en taxi hjemmefra. Blir ikke så innmari dyrt, som å kjøre til Gardermoen egentlig.

Kubiskisk

Telefon her også, overlevering på torsdag :-)
X75DBlåSyvseterKremKarbonPremiumFSDVin68XXX

jkirkebo

Sitat fra: RunnerM5 på tirsdag 12. desember 2017, klokken 12:33
Tog til asker og Tesla dekker taxi fra Asker og til Røyken, men jeg regner med å få en kollega til å droppe meg da han uansett vil teste model x en tur.

Skulle tro det var bedre med tog til Røyken og taxi derfra?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Tesley

S75D - bekreftet 20. august

Kubiskisk

Status endret seg i helgen til "Din Tesla blir klargjort for levering.", den statusen har jeg fremdeles etter avtale om utlevering.
X75DBlåSyvseterKremKarbonPremiumFSDVin68XXX

Hrc

Jeg har fortsatt 14-dagers intervall og ankommet havnen i Europa. Iflg. delivery så er den på vei fra Drammen til Trondheim med lastebil.

Crazor

Ser nå ut til at jeg får en kompis til å kjøre meg. Gjør ting litt enklere.
Tesla modell X, 7-seter, 2017

Trond Strømberg

Sitat fra: Hrc på tirsdag 12. desember 2017, klokken 15:10
Jeg har fortsatt 14-dagers intervall og ankommet havnen i Europa. Iflg. delivery så er den på vei fra Drammen til Trondheim med lastebil.

Ja det har delivery sagt til meg i en og en halv uke nå :-[
Snakket med de idag og ble fortalt at bilen kommer når den kommer  >:(
Enkelt for de det, da jeg har pådratt meg ventefeber og kramper. Hehe. Makan.
TMX75D - 5 seter, premium, MCU2 og HW3.0 og Pearl White Multi-Coat Lakk.

Crazor

Sitat fra: smeds på tirsdag 12. desember 2017, klokken 12:20
Sitat fra: Crazor på tirsdag 12. desember 2017, klokken 08:39
Jeg fikk telefon i går og har avtalt henting kl 16.00 på Røyken i morgen. Leser om at flere har hatt dårlig erfaring med Røyken (kald og mørk garasje, dårlig service..). Både det og i tillegg litt mer kronglete å komme seg dit så hadde jeg håpet på Drammen som var ønsket. Får gjøre litt research på tog- og bussmuligheter. Gleder meg :-)

Fikk nettopp telefon, og fikk også Røyken. Fant du noe ut om kollektivt? Evnt må vi kjøre bil ned og krangle om hvem som kjører hva hjem:) (dama vinner...)
Nå fikk jeg telefon fra Tesla om at bilen er forsinket. Har fått nytt tidspunkt til lørdagen.
Tesla modell X, 7-seter, 2017

Bauer

Ble oppringt av Tesla i går kveld.
Har fått utlevering på Røyken 19. Des
Kan nevne at på my tesla så står det bare at bilen min har ankommet havnen i Europa og jeg har ikke mottatt Final Invoice.
Det står også i mail at endringer kan forekomme da bilen fortsatt er under transport.

Gurjs

Fikk telefon idag og avtalte levering Tirsdag, med et lite forbehold. Avtalte i utgangspunktet onsdag 20, men dem skulle prøve å levere tirsdag om dem klarer å få til det. Har allerede opplevd at dem har utsatt levering siden bilen ikke kom med båten dem hadde «beregnet» med. Nå skal bilen omsider være på norsk jord. Håper ikke på flere overraskelser og at bilen blir levert som avtalt denne gangen.
Tesla Model S - Bestilt 31.08.2017

lobel85

Da fikk jeg hentet bilen min i går og er strålende fornøyd. Tesla Brumunddal har gjort utrolig bra jobb, og dame som leverte bilen til meg var veldig tålmodig og imøtekommende. Brukte 2 timer på overlevering og påpekte en del små og ubetydelige feil. AP har ikke aktivert seg enda etter 20 mil, men jeg har kjørt i veldig dårlig vær.
Til alle dere som har enda ikke hentet sine biler: gled dere og tenk positivt! Om noen få strakser skal dere sette seg inn i den fantastiske bilen  :)

haheide

Her var det ensomt og stille - kan ikke være mange som ikke har fått utlevert bilen ?
Jeg satser på romjula, ennå ikke fått beskjed om at bilen er kommet til Norge.
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA