Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

BrandNew

Må innrømme at det er lenge siden jeg var her ja...er liksom ikke mye å hente i en leveringstråd når bilen er levert Trodde du hadde fått bilen for lengst jeg...??!


Sent from my iPhone using Tapatalk

EXCEL

Fikk telefon fra Tesla i går -utlevering fredag kl. 18.00 i Røken  :+1:
Nå må det kjøpes inn stort nok juletre  :P
Full elektrisk fra 18.06.16
e-Golf (2014) mars 2019
Model S 75D desember 2017 oppgradert til MCU2/HW3, CCS og takfeste.
Think Lithium 4-seter (2011) 18.06.16
Model S 70D 20.11.15 (Solgt)
e-UP (Solgt)
Think Zebra (solgt)

mack_

Sitat fra: haheide på søndag 17. desember 2017, klokken 14:51
Her var det ensomt og stille - kan ikke være mange som ikke har fått utlevert bilen ?
Jeg satser på romjula, ennå ikke fått beskjed om at bilen er kommet til Norge.
Jeg er her fortsatt... Leveringsvinduet gikk ut i dag. Ikke fått final invoice eller leveringsdato. Ringte delivery forrige fredag og de sa at bilen skulle leveres før jul, men er litt skeptisk nå. Levering i Trondheim.

CaZpaH

Sitat fra: mack_ på søndag 17. desember 2017, klokken 21:03
Sitat fra: haheide på søndag 17. desember 2017, klokken 14:51
Her var det ensomt og stille - kan ikke være mange som ikke har fått utlevert bilen ?
Jeg satser på romjula, ennå ikke fått beskjed om at bilen er kommet til Norge.
Jeg er her fortsatt... Leveringsvinduet gikk ut i dag. Ikke fått final invoice eller leveringsdato. Ringte delivery forrige fredag og de sa at bilen skulle leveres før jul, men er litt skeptisk nå. Levering i Trondheim.

Vet av flere som har treg levering i Trondheim. De har et vanvittig press. Selv ringte jeg og maste for å få til utlevering på min da estimatet på final invoice (som jeg ringte og etterspurte for å få) ga et estimat på 22. desember. Heldigvis fikk jeg levering 29. november, men det var fordi jeg ringte og pushet da vi skulle på en langtur hvor jeg ønsket å benytte nybilen.

Kollega har fått lånebil i påvente av ny bil siden det tar så lang tid der borte.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

haheide

Tesla tror bilen kommer til Drammen i slutten av uka og at jeg kan få utlevering i romjula.
Final Invoice sier 5. desember.
Skjønner ikke hvorfor bilen tydeligvis er satt bakerst i køen for plass på båt fra Zeebrugge hvor den ankom 20/11. Hvorfor skulle den stå der i over en måned?
Hva forgår egentlig med bilene i Zeebrugge - gjøres det noe med dem ? eller er det bare transitt mellom USA båt og Europa/Norge båt ?
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

Hrc

Hentet ut 2 stk TMX i Trondheim i dag. Utleveringshallen var smekkfull, og mange biler stod i kø for å komme inn.

kakemiks

Ventar framleis på min bil i Trondheim. Bilen står utanfor verkstedet på Lade og den ser grei ut, men har enda ikkje høyrt noko om utlevering. (ETA var 30 november - 7 desember, final invoice 8 desember).

Såg ikkje ut til at bilen hadde premiumlysa heller :/
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP, FSD

haheide

Det kommer båt inn fra Zeebrugge i morgen - jeg ber på mine knær at bilen er med.
Er den får jeg den i romjula, ellers blir det 2018.

Andre i samme situasjon - med utlevering i Drammen?
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA