Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Snow White S85 Blog

Startet av Ewout, tirsdag 28. februar 2017, klokken 17:05

« forrige - neste »

snd

Jeg oppfordrer deg i å slette bildene med visa-kort!
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Ewout

Life is electrifying :-)

Hyperstress

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Ewout

Sitat fra: Hyperstress på søndag 05. mars 2017, klokken 14:05
De ligger der fortsatt..

Merkelig, hos meg var de oppdatert med røde linjer over numerene. Nå er de slettet.
Life is electrifying :-)

Ewout

Hattehylle

Enkelt, billig og helt greit oppgradering. :D







Er disse såkalte Turbine felger? Hvis de er det, så vurderer jeg å endre de til svart farge. Matt eller blank har jeg ikke bestemt meg ennå. Kom gjerne med innspill. :D




Og sist: Hva er greie her? Høytaler?





Life is electrifying :-)

tkjoerlaug

Hvilke gummi-matter har du på gulvet? Jeg synes originale tesla-matter er veldig harde og glatte i forhold til andre biler jeg har kjørt. Dine ser ut til å være annerledes enn de jeg har. Er disse myke?

EXCEL

Og sist: Hva er greie her? Høytaler?


[/quote]

Sensor for klimaanlegg
Full elektrisk fra 18.06.16
e-Golf (2014) mars 2019
Model S 75D desember 2017 oppgradert til MCU2/HW3, CCS og takfeste.
Think Lithium 4-seter (2011) 18.06.16
Model S 70D 20.11.15 (Solgt)
e-UP (Solgt)
Think Zebra (solgt)

o.b.lix

Sitter en liten vifte inni der. Kan det ha noe med den ionizer-greia også?
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Ewout

Sitat fra: tkjoerlaug på søndag 05. mars 2017, klokken 20:51
Hvilke gummi-matter har du på gulvet? Jeg synes originale tesla-matter er veldig harde og glatte i forhold til andre biler jeg har kjørt. Dine ser ut til å være annerledes enn de jeg har. Er disse myke?

Aner ikke hvilken type de er. Jeg bruker den orginalen fra Tesla som fører fordi de holder seg gog på plass. Begge typen er for glatt for min smak. I min XC70 har jeg ordentlige gummimatter som har et bra 'grep'. noe sånt må jeg finne meg for Tesla.
Life is electrifying :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA