Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Counterpointer, tirsdag 20. september 2016, klokken 20:47

« forrige - neste »

Stormstein

Snakket med forhandler nå.
Min bil var med på første båt fra Baltimore og ankom Seebrugge i går (1/5). Beregnet anløp i Norge er 29/5. Utlevering i Norge kan ta litt tid men tar fort et par uker... jeg gleder meg :-)

Ipadjove

Sitat fra: Stormstein på tirsdag 02. mai 2017, klokken 16:14
Snakket med forhandler nå.
Min bil var med på første båt fra Baltimore og ankom Seebrugge i går (1/5). Beregnet anløp i Norge er 29/5. Utlevering i Norge kan ta litt tid men tar fort et par uker... jeg gleder meg :-)
Takk for info :)
Dette passer med info jeg fikk for lenge siden. At min bil kommer til Drammen 29.5. Og at det tar ca en (liten) uke i transport og klargjøring etterpå.

bmw2002

Sitat fra: Stormstein på tirsdag 02. mai 2017, klokken 16:14
Snakket med forhandler nå.
Min bil var med på første båt fra Baltimore og ankom Seebrugge i går (1/5). Beregnet anløp i Norge er 29/5. Utlevering i Norge kan ta litt tid men tar fort et par uker... jeg gleder meg :-)

Når bestilte du?

simon.s

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 15:37
Han visste ikke grunnen. Han var dypt fortvilet over å skuffe så mange kunder. Da jeg presset ham så indikerte han politikk som mulig årsak. Hva dette betyr vet jeg ikke, men velger å tro at dette ikke er en god Opel reklame. Her må Opel Norge komme på banen med en bedre forklaring!

Hvis dette er tilfelle, så lukter jeg mange avbestillinger. Jeg kan ikke vente langt ute i 2018 for å kjøpe bil. Jeg har leasingavtale som går ut nå i høst. Kan ikke være uten bil så lenge. Får bare håpe at dette ikke er tilfelle.
2019 Tesla Model 3 SR+
e-Golf 2018 solgt
Opel Amper-e bestilt med full pakke. KANSELERT

jche

Hvis dette stemmer blir det avbestilling fra meg også...

kammiz

Det er dessverre sant at det kommer dårlige nyheter.... :-(

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Stormstein

Sitat fra: bmw2002 på tirsdag 02. mai 2017, klokken 17:09
Sitat fra: Stormstein på tirsdag 02. mai 2017, klokken 16:14
Snakket med forhandler nå.
Min bil var med på første båt fra Baltimore og ankom Seebrugge i går (1/5). Beregnet anløp i Norge er 29/5. Utlevering i Norge kan ta litt tid men tar fort et par uker... jeg gleder meg :-)

Når bestilte du?
September

Ipadjove

#1072
Sitat fra: kammiz på tirsdag 02. mai 2017, klokken 18:18
Det er dessverre sant at det kommer dårlige nyheter.... :-(

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Å?? Har båten gått ned? Eller kompikasjoner med bilene? Når bilene er ferdig produsert og på vei... hm æsj håper dere tar feil. :/


Redigert *æsj blir usikker når det samme dag kommer melding om at vi er i rute + dårlige nyheter fra andre.*

Stikkkontakt

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 15:37
Her må Opel Norge komme på banen med en bedre forklaring!

Ingen forklaring er i nærheten av å være god nok. Om det er noe galt med bilene som er kommet til Europa må den feilen være så dramatisk at bilen ikke kan selges og at det må lages en ny. Uansett hva som er galt så tar det ikke 4 mnd å utbedre.

kammiz

Ingenting galt med produktet...

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Tom E.

Min bil var i belgia for 14 dager siden. Noe er galt med feilen her!

Tom E.

Fikk beskjed i dag om at de må lage en ny bil til meg og alle andre 2017 modeller.

knut3448


Tom E.

Jeg må bare anta følgende;

Massivt press fra Bolt kunder på 2 områder krever tilbakekalling av produserte  Bolt:


Ipadjove

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:13
Jeg må bare anta følgende;

Massivt press fra Bolt kunder på 2 områder krever tilbakekalling av produserte  Bolt:

Seter som går opp i limingen? Er vel det jeg har sett som problem siste dagene. Nei håper dette ikke stemmer. Tror ingenting lenger i dag.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA