Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Counterpointer, tirsdag 20. september 2016, klokken 20:47

« forrige - neste »

Ipadjove

Noen biler som er brukt til utstilling osv ser ut til å være en Bolt med Opel-grill osv. F.eks kan de ha 2 kamera bak, kameraspyler bak, kamera under sidespeil osv. Ting som Ampera-e ikke skal ha. Sikkert biler som ble lagd før de endelig viste hvordan Opel-versionen skulle være.

Counterpointer

Sitat fra: Ipadjove på tirsdag 02. mai 2017, klokken 06:45
Noen biler som er brukt til utstilling osv ser ut til å være en Bolt med Opel-grill osv. F.eks kan de ha 2 kamera bak, kameraspyler bak, kamera under sidespeil osv. Ting som Ampera-e ikke skal ha. Sikkert biler som ble lagd før de endelig viste hvordan Opel-versionen skulle være.
Antagelig er de her bare for å gni salt i såret

Ha ha her er det dere ikke får

kammiz

Rykter sier at det straks vil bli mulig for de som ikke har fått bilen sin produsert enda, å velge feks 360 kamera.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

S4e

Fått beskjed om at min bil er i Belgia, men leveranse først i midt juni.
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

3irikur

Sitat fra: kammiz på tirsdag 02. mai 2017, klokken 13:06
Rykter sier at det straks vil bli mulig for de som ikke har fått bilen sin produsert enda, å velge feks 360 kamera.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Det er i såfall virkelig kundefientlig service - "Du var rask ute med bestilling, så du får ikke mulighetene som andre får selv om du ikke har fått bilen enda"
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

kammiz

må visst korrigere det jeg sa, det er visst 2018 versjonen som får denne muligheten. samt en mulig prisøkning på 15k. visstnok ikke acc.

men dette er bare rykter altså..
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Tom E.

Fikk telefon fra min forhandler. Levering er utsatt i 4 måneder. Han sa det gjelder alle AE.

Tom E.

Av 36 biler som de tidligere har fått bekreftet leveranser på i år så vil kun 2 biler bli levert til min forhandler.

bno

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 14:40
Fikk telefon fra min forhandler. Levering er utsatt i 4 måneder. Han sa det gjelder alle AE.

Noen begrunnelse?

knut3448

Alle Ae utsatt fra juni til oktober altså? Det hadde vært interessant om noen kunne bekrefte det.

kammiz

Høres lite trolig ut..

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Tom E.

Han visste ikke grunnen. Han var dypt fortvilet over å skuffe så mange kunder. Da jeg presset ham så indikerte han politikk som mulig årsak. Hva dette betyr vet jeg ikke, men velger å tro at dette ikke er en god Opel reklame. Her må Opel Norge komme på banen med en bedre forklaring!

Counterpointer

Jeg snakket med en på Opel Norge i dag. Han bekreftet første leveranser i juni.

Måtte bare innom å ta bilde av "min" bil

Han var mer bekymret for volumet de skulle levere enn at det skulle bli for få.

Counterpointer

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 15:37
Han visste ikke grunnen. Han var dypt fortvilet over å skuffe så mange kunder. Da jeg presset ham så indikerte han politikk som mulig årsak. Hva dette betyr vet jeg ikke, men velger å tro at dette ikke er en god Opel reklame. Her må Opel Norge komme på banen med en bedre forklaring!
Hvilken forhandler er det?

bno


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA