Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Counterpointer, tirsdag 20. september 2016, klokken 20:47

« forrige - neste »

jche

Akkurat ja, det er jo en del. Men sannsynligvis mindre på vanlig vei da. Først og fremst må jeg se hva det koster før jeg bestemmer meg, er jo ikke så ofte jeg frakter sykkel heller...

Bolebo


15 norskregistrerte Ampera-E på OSL i dag.
Er vel demo for presse og forhandlere.

Zuexi

Er alle "norske" samlet på ett sted det!  :+1: Ble registret to stk til igår.

Tom E.

Fikk akkurat bekreftet fra forhandler nå at min bil ankommer dem 19/5 og den er i rute til å bli min 22/5.

Gode nyheter!

seidl

Sitat fra: Tom E. på onsdag 19. april 2017, klokken 12:56
Fikk akkurat bekreftet fra forhandler nå at min bil ankommer dem 19/5 og den er i rute til å bli min 22/5.

Gode nyheter!

Det er jo veldig bra  :) Undersøkte igjen igår med forhandler. Har fortsatt leveranse i slutten av juni. Da er kontrakt signert 14/9-16. Så det varierer litt med datoer.
-Opel Ampera-e reservert 13.09.16 - Levert 30.05.17

jche

Har fått forespeilet levering 30.mai, men som alltid noe usikkert. Bilen står visst parkert/lagret i Nederland nå.

Petter Jørgensen

Ser jeg på alle måter er nybegynner...
Bestilte en i dag 19.04.17
Spent på når det blir min tur til å få den  :D

kammiz

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17


Zuexi

Sitat fra: kammiz på onsdag 19. april 2017, klokken 15:59
http://www.side3.no/motor/sniktitt-vi-prvekjrer-opel-ampera-e/3423333170.html

For en skiltplateholder!!
Måtte vært mye finere med et klistremerkeskilt som fulgte fasongen til støtfangeren enn det svære greiene der!
Finnes kanskje ikke eller er lovlig?

kammiz

Skiltet kan fint bøyes til å passe der :-)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Tom E.

Og bøyes skal det!

Jeg kjører ikke rundt med noe som fra siden av ser ut som en miniereksjon på baugen av bilen.

gigafactory


Tom E.

Sitat fra: gigafactory på onsdag 19. april 2017, klokken 18:28
Var den så liten da? Syns den ser gjennomsnittlig ut  :-\

Tjaa......det avhenger jo litt av hvilket utgangspunkt man har?

Poenget mitt er at dette ser direkte fælt ut. Størrelsen på vederstyggeligheten skal jo egentlig ikke bety noe?

Stygt er stygt!

Counterpointer

Kan noen hjelpe meg med en link?
I en av Ae trådene ble det oppgitt hvor langt Ae teoretisk ville gått med full fart (150 km/t).

Noen som har den?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA