Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pressebilder Bolt EV/Ampera-E

Startet av ..., tirsdag 20. september 2016, klokken 17:44

« forrige - neste »

Counterpointer



Fantastisk nyhet for meg helt til høyre

S4e

Sitat fra: Gurba på lørdag 29. oktober 2016, klokken 11:56
Sitat fra: S4e på lørdag 29. oktober 2016, klokken 10:13
Sitat fra: Gurba på lørdag 29. oktober 2016, klokken 09:09
Den så jeg ja. Snittet ved langkjøring her i landet er vel nærmere 70km/t for oss som ikke har tilgang til E18. Tyder på at Opel ligger an til å klare rekkevidden de har annonsert. :-)

Nesten hver helg kjører jeg 19 mil og over halvparten på motorvei. Så jeg er ekstra spent på om en må kjøre saktere enn normalt eller kan glemme at det er en elbil og kjøre som jeg pleier ;-) (10-15 over fartsgrensen)

Det er klart at alle har ikke samme behovet. Men 19 mil bør ikke være et problem selv om halve er på motorvei. Eller er det 19 mil hver vei? :)

19 mil hver vei og 800 høydemeter, men mulighet for ladning på hytta.
Mitt poeng var at det bør gå fint, selv om en holder bra fart på motorveien!
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

S4e

Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon


Ipadjove

De 2 første bildene, spyling frontrute.
Det 3. bilde... kamera bak med en dings som ligner på de andre spyledysene. Og i en gammel Bolt-video nevner de washing fluid til kamera bak. :)

Gurba

Sitat fra: S4e på lørdag 29. oktober 2016, klokken 13:17
Sitat fra: Gurba på lørdag 29. oktober 2016, klokken 11:56
Sitat fra: S4e på lørdag 29. oktober 2016, klokken 10:13
Sitat fra: Gurba på lørdag 29. oktober 2016, klokken 09:09
Den så jeg ja. Snittet ved langkjøring her i landet er vel nærmere 70km/t for oss som ikke har tilgang til E18. Tyder på at Opel ligger an til å klare rekkevidden de har annonsert. :-)

Nesten hver helg kjører jeg 19 mil og over halvparten på motorvei. Så jeg er ekstra spent på om en må kjøre saktere enn normalt eller kan glemme at det er en elbil og kjøre som jeg pleier ;-) (10-15 over fartsgrensen)

Det er klart at alle har ikke samme behovet. Men 19 mil bør ikke være et problem selv om halve er på motorvei. Eller er det 19 mil hver vei? :)

19 mil hver vei og 800 høydemeter, men mulighet for ladning på hytta.
Mitt poeng var at det bør gå fint, selv om en holder bra fart på motorveien!

Aha. Da er vi enige. :)

Nickelilltroll

Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Gurba

Skjønner at elbiler ikke er superutbredt i USA når man hører at han sier at det er billigere å kjøre med elbil enn med bensinbil AVHENGIG av hva man betaler for strømmen. :-D

Counterpointer

#113
Sitat fra: Gurba på søndag 30. oktober 2016, klokken 12:27
Skjønner at elbiler ikke er superutbredt i USA når man hører at han sier at det er billigere å kjøre med elbil enn med bensinbil AVHENGIG av hva man betaler for strømmen. :-D
Med halve bensinprisen og to eller tre ganger strømpris så er nok det ganske relevant

Edit:

http://www.tu.no/artikler/i-usa-far-man-na-bensin-til-mindre-enn-en-tredel-av-prisen-i-norge/223291

Ikke halvparten, en tredjedel

Gurba

Så da kan de bare sende hele produksjonen av Bolt/Ampera e til Norge. :)

Amoss

Sitat fra: Nickelilltroll på søndag 30. oktober 2016, klokken 11:46
Fresh och ny video  :)

Jepp, er ikke en gang en uke siden den først ble linket til i denne tråden ;)
Model S 85D

Nickelilltroll

Sitat fra: Amoss på søndag 30. oktober 2016, klokken 14:02
Sitat fra: Nickelilltroll på søndag 30. oktober 2016, klokken 11:46
Fresh och ny video  :)

Jepp, er ikke en gang en uke siden den først ble linket til i denne tråden ;)

Ah! Crap....ser det nu :( Ok, en inte så ny och inte heller freshvideo då ;D
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Counterpointer

Sitat fra: Gurba på søndag 30. oktober 2016, klokken 13:23
Så da kan de bare sende hele produksjonen av Bolt/Ampera e til Norge. :)
You wish

Vi har flaks om vi får noen tusen


Ipadjove

"Despite its subcompact size (it's about the size of a Honda Fit), putting the battery beneath the floor and pushing out the wheels to all four corners have allowed Chevy engineers to build a small hatchback with an impressive 95 cubic feet of passenger volume, 1 cubic foot more than the Tesla, which is 32 inches longer.,"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA