Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva savner dere i deres Kia Soul

Startet av shuatorp, tirsdag 20. oktober 2015, klokken 07:37

« forrige - neste »

Trond.m

Oppdaget at den ikke har lyktespylere. Det gjør dårlig lys enda dårligere. Det var skuffende for en ellers velutstyrt bil.

shuatorp

Sitat fra: TM på torsdag 05. november 2015, klokken 19:49
Oppdaget at den ikke har lyktespylere. Det gjør dårlig lys enda dårligere. Det var skuffende for en ellers velutstyrt bil.

Herregud, er det ikke det. Det tok jeg som en selvfølge...
Ståle
2016 Kia Soul Ev Exclusive Kjøpt 09.11.15
2015 Mitsubishi i-Miev *Solgt*

Trond.m

Jeg har ikke sett noen på min iallefall. Dysene burde jo være synlige, men jeg har ikke sjekket bruksanvisningen. Med saltede veier vil det ikke ta lang tid før man kjører uten forsvarlig lys. Er det noen som har lyktespylere på sin Kia Soul ?

Svein Evensen

Savner oppvarmede speil. Litt uvant å må skrape speilene.

Trond.m

De har gjort noen merkelige prioriteringer når de designet Soul'en. Jeg tror de fleste ville foretrukket regnsensor og lyktespylere framfor flerfarget stemnings / disco-lys. Men koreanere elsker farvede lys. Har en hyttenabo med koreansk samboer som hvert år forvandler hytta til et sirkus med blinkende lys i alle farger  ;D

Nmk

Sitat fra: Svein Evensen på fredag 20. november 2015, klokken 11:56
Savner oppvarmede speil. Litt uvant å må skrape speilene.

Det er vel bare å sette på varme i bakruten, så varmes speilene også?? Litt usikker da det er kona som benytter vår Soul.

goev

Sitat fra: Nmk på fredag 20. november 2015, klokken 14:52
Sitat fra: Svein Evensen på fredag 20. november 2015, klokken 11:56
Savner oppvarmede speil. Litt uvant å må skrape speilene.

Det er vel bare å sette på varme i bakruten, så varmes speilene også?? Litt usikker da det er kona som benytter vår Soul.
Det stemmer det. De er ekstremt mye raskere å tine enn de andre bilene jeg har hatt!
Tesla Model Y LR Blå HF 07/3-2022
Kia Soul EV Classic - Blå/hvit 20/12-2014 - Venter på batteribytte
Tesla Model 3 SR+ Sort HF 27/8-2019 - Solgt 9/2-2022
Kia e-Niro - Svart 7/2-2019 - Solgt Mai-2019
Hyundai Kona 64kWh Jan -2019 - Solgt Feb-2019
Utviklet støtte for Kia Soul EV og e-Niro/Kona på OVMS.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA