Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gamleforumet endrer navn til elbilforum.no

Startet av Lars C. Krogenæs, tirsdag 10. november 2009, klokken 12:52

« forrige - neste »

Ken

#30
Ser at avstemning for foreslag a og b er nokså lik med flertall for a. Ikke overbevist at de nye medlemmer ønsker å flytte hit. Litt gammeldags kanskje.

Hva har skjedd med "Siste Inlegg"?
Den var grei til å få fram skjulte innlegg hvis det var flere forskjellige i samme kategori.

Lett å gå glipp av noe nytt hvis ikke man åpne alle kategorier til å skjekke.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Lars C. Krogenæs

Her går alle drømmer i oppfyllelse  ;D
Tidligere i dag har du etterspurt: sitat, klokkeslett og smiley.

Nå har jeg satt opp igjen "Siste innlegg" lenken på samme sted som den gamle. Nå åpner den imidlertid siste innlegg i det samme vinduet du allerede er i. Dermed slipper vi å få mange åpne vinduer.

Dessuten har jeg opprettet "Gold Member", der du sammen med Electrolux og Cra er de eneste medlemmer foreløpig  ::)

Avstemningen på .ning sidene viser bare at undesøkelsen ble dårlig formulert. Tror ikke noen vil legge vekt på den...

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

HHF

Så først nå at avgjørelsen var tatt fra Norstart og at forumet er "back on track" her inne igjen. Hyggelig og helt sikkert en riktig avgjørelse   ;D
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

El rayo

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på fredag 13. november 2009, klokken 21:43
Dessuten har jeg opprettet "Gold Member", der du sammen med Electrolux og Cra er de eneste medlemmer foreløpig  ::)

Lars
Håper og tror at dette ikke fører til av vi andre skriver en mengde unødvendige innlegg for å oppnå gull-status slik som var tilfelle da man måtte ha et visst antall innlegg for å lese "avansert" delen.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

Ken

Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

III

Østfold, Svart Think City(Zebra 28kwh) mai 2010
Passert 135 000 km
Model 3 LR , Dual Motor

Ken

Hei Lars, kan vi få en lenke ttil ElbilWiki på forumet her uten å gå tilbake til Ning?
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Elmo

#37
Alvorlig så populært forumet ble etter revitaliseringen  ;D
Her har jeg vært på bare 6 dagers ferie, og så sprenger "Siste innlegg" grensen på 10 sider  :o
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA