Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Priser service E-UP

Startet av Lars C. Krogenæs, onsdag 01. oktober 2014, klokken 12:43

« forrige - neste »

Elbil er bedre enn sex

Sitat fra: HaraldElBil på mandag 11. juli 2022, klokken 11:40
Sitat fra: Dieselelbil på onsdag 06. juli 2022, klokken 13:53
Dette er jo komisk. Jeg skal prøve å sende deg en PM med bilnummeret mitt, så kan du ringe og spørre om hvorfor det er slik. Om så kan du også opplyse om at JEG fikk i alle fall beskjed om at det er samme pris for alle tre utgavene.

Jeg fikk eposten din, takk for det!

Har nå fått et bedre tilbud fra Møller Hvam og går for de, selv om jeg da må reise litt lenger. Jeg kommer også til å vurdere å flytte service på dieselbilen til Møller Hvam bare på trass. Møller i Oslo kan ta seg en bolle.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

🙂
Teslaeier: "Kan du navnet på en bra elbil?"
Svar: "Skoda? Audi? Hyundai? Porsche?"
Teslaeier: "DIN ELENDIGE TESLA-HATER!!"

HaraldElBil

Da var servicen tatt, og det gikk jo raskt. Litt FOR raskt ville jeg nesten si.

Jeg hadde servicetime kl 12, parkerte ca 11:15. Fikk beskjed om at bilen ville være klar 14:30. Dro på sightseeing i området, og kom tilbake rett etter 13, og da stod bilen allerede utenfor på et annet sted. Litt rart tenkte jeg..

Satt meg i lobbyen og ventet, kl 13:58 kom telefon om at bilen var ferdig. Da hadde den altså stått parkert i nesten en time (om ikke lenger).

Jeg har koblet bilen opp mot home assistant så jeg prøvde å finne ut hvor lenge de faktisk har jobbet med den, og det ser ut til at i verste fall var det bare 45 minutter, og i beste fall halvannen time.

Da blir prisen de tar for service litt drøy..

Fint at de slang inn en motorvask og skyllet av bilen utvendig (noe som igjen etterlater mindre tid til den faktiske servicen).. men jeg hadde jo akkurat kjørt bilen innom en vaskehall før jeg kom dit  ::)

Forventer at neste service blir billigere!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA