Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nye forbedrede seter

Startet av BMW850, tirsdag 26. august 2014, klokken 14:35

« forrige - neste »

Teslanewbie

Et litet tips, jeg hadde problem med å hvile hodet mot nakkestøtten på langturer. Jeg kjøpte en nakkestøttepute på Biltema som økte kjørekomforen betraktelig . Kan anbefalles:
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Interior_tilbehor/Nakkestottepute-39737/
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Gressvikingen

#46
Det er noe spesielt med disse setene etter min mening. Gir et "planke" inntrykk og er langt hardere enn hva jeg er vant til. Men merkelig nok, de er gode i lengden (langturer), jeg blir rett og slett ikke støl eller verkendes noen steder. Vi er vel kanskje laget for å sitte på trestokker?
Det eneste jeg savner er skikkelig sidestøtte. Jeg håper rattet er godt festet - det må jeg holde meg fast i i svingene.
P85D"+"

Bjoris

Hvordan er den biltema saken om du kolliderer? Litt skeptisk

Det som egentlig er dårligst på setene etter min mening er at det er for stor avstand mellom sidevangene på rydd-delen, jeg er ingen lite kar, men likevel er det for stor avstand no som gjør at jeg "siger" mot høyre og får en dårlig sittestilling, litt smalere her og det hadde vært godkjent:)

Teslanewbie

Sitat fra: bjoris på søndag 31. august 2014, klokken 21:53
Hvordan er den biltema saken om du kolliderer? Litt skeptisk

Det som egentlig er dårligst på setene etter min mening er at det er for stor avstand mellom sidevangene på rydd-delen, jeg er ingen lite kar, men likevel er det for stor avstand no som gjør at jeg "siger" mot høyre og får en dårlig sittestilling, litt smalere her og det hadde vært godkjent:)

Er en myk pute som støtter hodet. Meget behagelig ved langtur da man kan hvile hodet, noe som er vanskelig med Teslas nåværende hodestøtter..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA