Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skrytebilder

Startet av Råde, tirsdag 19. august 2014, klokken 21:57

« forrige - neste »

jensjacob

Hej Christer

Er det muligt om du gad tage et billede fra undersiden af din ladeboks ? Det haster ikke. Jeg er blot nysgerrig efter hvordan selve ledningsgennemføringerne ser ud og om man måske kunne flytte forsyningskablet til at gå ud gennem venstre side øverst.
Jeg er i gang med at finde ud af hvad jeg skal bruge og hvor jeg skal placere vores ladegrej.

Jeg har allerede nærstuderet dit første billede af ladeboksen.

Mvh. Jacob
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

Hdloop

Sitat fra: Christer Karlsen på onsdag 29. juli 2015, klokken 23:13
Sitat fra: Hdloop på onsdag 29. juli 2015, klokken 20:42
@Christer Karlsen

Er det lov å spørre hva du betalte for felgene? - de var helt rå. Mye lik de originale Pretoriafelgene man får til R.

De koster 20500 i 19" (tsw bathurst) så kjøpte jeg noen nexen dekk som skal være støysvake med lav rullemotstand

Takk skal du ha - hadde vært kult om du kunne tatt bilder av bilen din med disse felgene både før og etter senk. Dette kommer til å bli tøft:-)

Christer Karlsen

Sitat fra: jensjacob på torsdag 30. juli 2015, klokken 00:08
Hej Christer

Er det muligt om du gad tage et billede fra undersiden af din ladeboks ? Det haster ikke. Jeg er blot nysgerrig efter hvordan selve ledningsgennemføringerne ser ud og om man måske kunne flytte forsyningskablet til at gå ud gennem venstre side øverst.
Jeg er i gang med at finde ud af hvad jeg skal bruge og hvor jeg skal placere vores ladegrej.

Jeg har allerede nærstuderet dit første billede af ladeboksen.

Mvh. Jacob

Hei.her er et par bilder av laderen. Kjempefornøyd! Ble installert av Mattias hos Klavestad elektriske.

jensjacob

Super. Mange tak for det !!  :)
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

Chana

Her er min helt standard e-Golf i Limestone grå

Eibach fjærer er klar til henting hos posten, og så må jeg bare vente til Italienerne er tilbake ifra ferie før jeg får nye felger  ;D

'15 VW e-Golf Limestone Grey
'98 VW Passat R36 (Husbonden sin)
'10 Citroën DS3 150THP Sport - Solgt
'01 Audi S3 - Solgt
'91 VW Corrado G60 - Solgt
'90 VW Corrado G60 - Skrapet

Råde

Stemningsfullt bilde! Godt med en som har peiling på foto i tråden (i motsetning til meg). Få deg noen fjærer og felger du, så er vi spente på fortsettelsen.
e-Golf | X75D

Chana

Sitat fra: Råde på onsdag 05. august 2015, klokken 12:21
Stemningsfullt bilde! Godt med en som har peiling på foto i tråden (i motsetning til meg). Få deg noen fjærer og felger du, så er vi spente på fortsettelsen.

Takker!
Siden jeg ikke er noe flink å skru på biler, så får jeg satse på å ta bilder av dem.  :)

Fjærene hentet jeg på posten i går, felgene kommer ikke lenge etter italienerne kommer tilbake ifra ferie  ;)
'15 VW e-Golf Limestone Grey
'98 VW Passat R36 (Husbonden sin)
'10 Citroën DS3 150THP Sport - Solgt
'01 Audi S3 - Solgt
'91 VW Corrado G60 - Solgt
'90 VW Corrado G60 - Skrapet

Christer Karlsen

Nå er det ikke lenge igjen :D Bare Klargjøring, Senk og felg så er vel bilen klar til henting Tirsdag -Onsdag håper jeg:)

Lefsegokk

Sitat fra: Christer Karlsen på mandag 27. juli 2015, klokken 23:51
Hei alle sammen.er ganske ny her og har vært ganske passiv frem til nå men får prøve og gjøre noe med det.

Jeg venter min elgolf Limestone grey med marrakesh skinn om 1,5 uker og jeg må si jeg gleder meg mer å mer.

Garasjen er klargjort med lys til shine av bil, lader er satt opp av elektriker igår og felger (19" TSW), samt senkesett er kjøpt (eibach 30-30mm, polert og vokset. Mangler bare bilen ::)

Her er noen bilder så langt
Hvor mye kosta laderen deg?

Christer Karlsen

Sitat fra: Lefsegokk på mandag 10. august 2015, klokken 17:57
Sitat fra: Christer Karlsen på mandag 27. juli 2015, klokken 23:51
Hei alle sammen.er ganske ny her og har vært ganske passiv frem til nå men får prøve og gjøre noe med det.

Jeg venter min elgolf Limestone grey med marrakesh skinn om 1,5 uker og jeg må si jeg gleder meg mer å mer.

Garasjen er klargjort med lys til shine av bil, lader er satt opp av elektriker igår og felger (19" TSW), samt senkesett er kjøpt (eibach 30-30mm, polert og vokset. Mangler bare bilen ::)

Her er noen bilder så langt
Hvor mye kosta laderen deg?

7500,-

mihkku

Da går bilen i lakkboksen sammen med R stylingen. Legger ut bilder over helgen da bilen skal på VACN Oslo lokallagstreffet :)

iGolf

Sitat fra: mihkku på mandag 10. august 2015, klokken 18:54
Da går bilen i lakkboksen sammen med R stylingen. Legger ut bilder over helgen da bilen skal på VACN Oslo lokallagstreffet :)

Glær mæ til å titte :o

hottentott33

#327
Ingenting er som et par bilvasker en sen sommerkveld 8)



Samt bilde av min måte å fordele ladekabler på under dørken med dynaudio. Jekken ligger i siderommet, så ingenting er tatt ut. I rommet til høyre ligger 10A kladden uten altfor mye bøy, hansker (et must i hvilken som helst bil) samt punkteringshjelpen.



Ikke verdens mest spenstige bilde, men en trenger noen bilder av biler med 16 toms felger uten senk og sideskjørt også ::)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Morti_s

Sitat fra: hottentott33 på tirsdag 11. august 2015, klokken 19:39
Ingenting er som et par bilvasker en sen sommerkveld 8)



Samt bilde av min måte å fordele ladekabler på under dørken med dynaudio. Jekken ligger i siderommet, så ingenting er tatt ut. I rommet til høyre ligger 10A kladden uten altfor mye bøy, hansker (et must i hvilken som helst bil) samt punkteringshjelpen.

Irriterer meg at det ikke er slik rom inndeling på bilene med standard anlegg



Ikke verdens mest spenstige bilde, men en trenger noen bilder av biler med 16 toms felger uten senk og sideskjørt også ::)
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

hottentott33

Sitat fra: Morti_s på tirsdag 11. august 2015, klokken 22:10


Irriterer meg at det ikke er slik rom inndeling på bilene med standard anlegg


Men du har samtidig muligheten for å legge hattehyllen ned under dørken, samt å senke dørken :) Det skulle jeg derimot gjerne ha hatt, da hattehyllen ofte må ligge løst oppå det jeg har kjøpt som er for stort, evt stå igjen i garasjen hvis kjøp av store ting er planlagt. Mulighetene til plass til hattehylle eller å senke gulvplaten ville nok forsvunnet med slik rominndeling. Men samtidig, det kunne jo gjerne vært en opsjon som ekstrautstyr, så kunne hver enkelt ha valgt hvor viktig det er for dem.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA