Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skrytebilder

Startet av Råde, tirsdag 19. august 2014, klokken 21:57

« forrige - neste »

iGolf

#330
Min iPhone 6 plus falt i dassen igår da jeg var så ivrig etter å få utlevert bilen. Den lider nå av en hjerneskade. Vanskelig å si om det er kronisk eller midlertidig. Det er litt tidlig enda. Jeg fikk ikke tatt noen fine bilder, men legger ut et bilde jeg fikk tatt i farten.

PS: Sjekk linselusa i bakgrunnen :o

gamer73

Sitat fra: iGolf på onsdag 12. august 2015, klokken 09:33
Min iPhone 6 plus falt i dassen igår da jeg var så ivrig etter å få utlevert bilen. Den lider nå av en hjerneskade. Vanskelig å si om det er kronisk eller midlertidig. Det er litt tidlig enda. Jeg fikk ikke tatt noen fine bilder, men legger ut et bilde jeg fikk tatt i farten.

PS: Sjekk linselusa i bakgrunnen :o

stilig stilig..den er jo fin i svart også:)

jeg skal ikke spørre hvorfor du hadde iphone i hånden på dassen ;) Ihvertfall med tanke på at du neppe satt på sete når du mistet den;)

PokerFjes

Gratulerer med bilen iGolf, det var på tide :)

Da får jeg klinke til med noen bilder av siste lille mod på gråtass da - øyelokk i karbonfiber.

14 dagers levering fra Kina er vel nær ny rekord. 450kr og gratis frakt for paret.
http://www.ebay.com/itm/Carbon-fiber-Head-light-Eyelid-Eyebrow-For-VW-Golf-GTI-GTD-7-MK7-2014-2015-/131577706667
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

iGolf

Sitat fra: PokerFjes på fredag 14. august 2015, klokken 12:46
Gratulerer med bilen iGolf, det var på tide :)

Da får jeg klinke til med noen bilder av siste lille mod på gråtass da - øyelokk i karbonfiber.

14 dagers levering fra Kina er vel nær ny rekord. 450kr og gratis frakt for paret.
http://www.ebay.com/itm/Carbon-fiber-Head-light-Eyelid-Eyebrow-For-VW-Golf-GTI-GTD-7-MK7-2014-2015-/131577706667

Nydelig bil ;)

Christer Karlsen

Der har E-Golfen kommet. Eibach Senkesett (30/30mm) er satt på tilsammens med 19" TSW Felger dagen jeg skulle hente den fra forhandler. Veldig fornøyd etter 1 dag med bilen. Nå er den på plass til Glasscoat for ekstra beskyttelse.

Bilen har det meste av utstyr minus alarm og innfellbare sidespeil.

Interiør er Marrakesh skinn med ambientpakke
exteriør er Limestone Grey med senk og felg

iGolf

Sitat fra: Christer Karlsen på fredag 14. august 2015, klokken 18:05
Der har E-Golfen kommet. Eibach Senkesett (30/30mm) er satt på tilsammens med 19" TSW Felger dagen jeg skulle hente den fra forhandler. Veldig fornøyd etter 1 dag med bilen. Nå er den på plass til Glasscoat for ekstra beskyttelse.

Bilen har det meste av utstyr minus alarm og innfellbare sidespeil.

Interiør er Marrakesh skinn med ambientpakke
exteriør er Limestone Grey med senk og felg

Nydelig  ::)

Hdloop

Feteste egolfen jeg har sett hittil - L I K E R ! ! !



Sitat fra: Christer Karlsen på fredag 14. august 2015, klokken 18:05
Der har E-Golfen kommet. Eibach Senkesett (30/30mm) er satt på tilsammens med 19" TSW Felger dagen jeg skulle hente den fra forhandler. Veldig fornøyd etter 1 dag med bilen. Nå er den på plass til Glasscoat for ekstra beskyttelse.

Bilen har det meste av utstyr minus alarm og innfellbare sidespeil.

Interiør er Marrakesh skinn med ambientpakke
exteriør er Limestone Grey med senk og felg

PokerFjes

oh my oh my... det der er meget lekkert. Men er det ikke 20mm senk bak på Eibach sitt kit?
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

Christer Karlsen

Sitat fra: Hdloop på fredag 14. august 2015, klokken 19:56
Feteste egolfen jeg har sett hittil - L I K E R ! ! !



Sitat fra: Christer Karlsen på fredag 14. august 2015, klokken 18:05
Der har E-Golfen kommet. Eibach Senkesett (30/30mm) er satt på tilsammens med 19" TSW Felger dagen jeg skulle hente den fra forhandler. Veldig fornøyd etter 1 dag med bilen. Nå er den på plass til Glasscoat for ekstra beskyttelse.

Bilen har det meste av utstyr minus alarm og innfellbare sidespeil.

Interiør er Marrakesh skinn med ambientpakke
exteriør er Limestone Grey med senk og felg
Tusen takk :D :D

Christer Karlsen

Sitat fra: PokerFjes på fredag 14. august 2015, klokken 23:01
oh my oh my... det der er meget lekkert. Men er det ikke 20mm senk bak på Eibach sitt kit?

Mener det er 30/30 men ble litt usikker nå

PokerFjes

Sitat fra: Christer Karlsen på fredag 14. august 2015, klokken 23:14
Sitat fra: PokerFjes på fredag 14. august 2015, klokken 23:01
oh my oh my... det der er meget lekkert. Men er det ikke 20mm senk bak på Eibach sitt kit?

Mener det er 30/30 men ble litt usikker nå
Alle de jeg har sett som selger eibach pro kit oppgir 30/20mm slik som disse:
http://www.senking.no/index.php?dispatch=products.view&product_id=3173

Men samme kan det vel være - er du fornøyd med fargen? Jeg ble mektig imponert når jeg så bilen min første gang. Fargen på bildene i salgsannonsen rettferdiggjorde ikke virkeligheten.
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

Christer Karlsen

Sitat fra: PokerFjes på fredag 14. august 2015, klokken 23:28
Sitat fra: Christer Karlsen på fredag 14. august 2015, klokken 23:14
Sitat fra: PokerFjes på fredag 14. august 2015, klokken 23:01
oh my oh my... det der er meget lekkert. Men er det ikke 20mm senk bak på Eibach sitt kit?


Mener det er 30/30 men ble litt usikker nå
Alle de jeg har sett som selger eibach pro kit oppgir 30/20mm slik som disse:
http://www.senking.no/index.php?dispatch=products.view&product_id=3173

Men samme kan det vel være - er du fornøyd med fargen? Jeg ble mektig imponert når jeg så bilen min første gang. Fargen på bildene i salgsannonsen rettferdiggjorde ikke virkeligheten.
Det var mistenkelig likt mitt ja :) jeg er veldig for lyd med valget og ville ikke valgt noe annen farge. Har nettop glasscoatet bilen og hentet den for 30 min siden. Ble enda dypere og renere i fargen! Nydelig

mihkku

Da var R kittet på og bilen senket:)

stein84

Spørs om det ikke blir noe utvendig styling etter hvert også :) Pluss at jeg er på utkikk etter dele-bil, da jeg _skal_ ha sort innvendig tak før eller siden!

Vuninho

Sitat fra: Råde på onsdag 08. april 2015, klokken 18:38
Sitat fra: Elcapitane72 på onsdag 08. april 2015, klokken 17:26
Hei! Veldig fine felger du har på bilen. Hva heter de?
Mange takk. Kan ikke annet enn å være enig!

Felgen er replica av original 19" Santiago som du får som ekstrautstyr til GTI.



Felgene er kjøpt fra Selectrims på ebay. Problemfri levering og betaling. 70 pund i frakt og 900 kroner i toll/mva. Jeg mailet og fikk tilbud i forkant.

Felgen har ikke blitt slått skjev enda. Finishen er ikke som de originale, men allikevel ok så vi får nå se hvordan det går.

På mange måter synes jeg de kler bilen bedre enn de originale da de er litt bredere og kommer litt lenger ut i hjulbuen. Og så blir 19" litt i overkant for meg.

Original 7,5x19" ET 51
Replica 8x18" ET42

Hei. Ganske kule felger du har der. Får jeg lovt å spørre hvor mye du ga for de totalt og hva slags dekk du har på felgene? Er relativt fersk på hjul jeg. Hvordan funker replica i forhold til orginale felger? Vurderer å skaffe et sett selv til min kommende e-golf :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA