Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ConnectedDrive

Startet av BOStrand, tirsdag 05. august 2014, klokken 11:51

« forrige - neste »

skwelbil

Siste versjon av Connected appen til Android fungerer merkelig nok veldig bra. Oppdaterer seg fortløpende
BMW i3S 120ah Fully Charged 2019

Panduck

Jeg installerte igjen ConnectedDrive etter at jeg hørte det kom en oppdatering. Nå cræsjer den ikke lenger hele tiden mens jeg bruker google maps eller annen navigasjon (noe som var veldig irriterende), og status ser ut til å oppdatere seg raskt, slik at jeg kan bruke "remote" på bilen rett etter den parkeres (mens den før sa at bilen var i bevegelse...)

YM

ConnectedDrive har jeg dårlig erfaring med og fjernet for lenge siden, men kan jo kanskje vurdere når det 1) virker stabilt og 2) relevant informasjon og funksjoner.

Toalmar

Får ikke oppdatert ladestatus i app nå. Ser ut til at den ikke har vært oppdatert siden onsdag


Sendt fra min iPhone 8 med Tapatalk
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

JorgenM

Funker fint her i alle fall.
Android.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

koltor

Fungerer fint akkurat nå, men har hatt en ukes tid hvor den ikke klarte å oppdatere seg.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

- iX3 reservert
- 2017 i3 Fully Charged (Maraton Edition)
- 2014 F20 116d (ex)

Samco

Fungerte i dag har preheated med tidspunkt 2 ganger.


Toalmar

Kan gjøre det meste via appen jeg også. Både låse opp og låse igjen. Starte preheat osv.
Når det kommer til ladestatus så var den helt lik sist onsdag tidligere i dag. Så tok jeg å logget ut og inn via app, da ble det enda verre. Hvis jeg går inn via nett så er alt riktig
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Klykken

App er meget ustabil. Får feilmelding 90% av gangene jeg prøver preheat, men det starter likavæl å suse i bilen. Denne får de aldri stabil, virker det som. Vært samme siden 2014.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Samco

Har hatt grei lade status på appen fungerte i dag sjekka statusen flere ganger.
Har iOS versjonen tar tid noen ganger å pre heat eller sette tids avgang men ikke mange ganger jeg har fått feil melding.

Toalmar

Og der var alt tilbake igjen. Har prøvd flere ganger ila dagen i dag uten hell. Nå plutselig så var det ok.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Panduck

Etter at appen sluttet med å kræsje mobilen min, har jeg prøvd å begynne å bruke den. Men det har vært mye opp og ned. Det tar litt lengre tid å logge seg inn på web-versjonen, men det virker som om den fungerer langt mer stabilt, så jeg bruker stort sett bare den. Fungere greit fra mobil også...

ElectroJuice

Får ikke kontakt med bilen hverken via app eller nettside i dag. :-1:

bobakka

Har iOS - klarer stort sett å levere ladestatus og starte forvarming.
I dag sviktet forvarming to ganger, men ladestatus ble levert
iMiev fra 8.2.11 og deretter 20 000 elbil km per år. Solgt 30.01.18 på 138 000.
i3 fra 18.10.17. Mindre rekkeviddeangst.
iX3 hentet 25.3.21. Slutt på rekkeviddeangst (nesten) :-) Solgt for innkjøpspris etter 15 mnd.
iX fra 7.11.22. Helt slutt på rekkeviddeangst..?
Fossilbil kun for lange ferieturer?

Klykken

#254
Appen står bare å spinner. Får ikke opp innlogging overhodet nå

Edit
Innlogging via nettsiden fungerer heller ikke.

Edit2
Idag kom jeg inn. Måtte logge inn på nytt igjen, bare.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA