Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Solskjerming av bakvindu til Leaf. Gjøre selv, eller få montert? Anbefalinger?

Startet av acedynamite, tirsdag 29. juli 2014, klokken 07:53

« forrige - neste »

acedynamite

Jeg trenger å få solfilm på vinduene bak, disse solskjermene med barnemotiv tar sikten når jeg skal rygge, så vil finne noe bedre.
Er det noen som har montert noe slikt selv, eller vet om en plass hvor man kan levere bilen inn for å få det montert på? Er redd det lett kommer luftbobler etc., og det er ikke særlig fint.
2013 Nissan Leaf SV Amerikansk modell
2006 Skoda Octavia
1955 Plymouth Savoy

E_S

Et firma som driver profesjonelt med solfilm kan fint få lagt på dette uten at det blir bobler, riper eller noe annet. Hvor i landet holder du til?
:)

acedynamite

Sitat fra: E_S på tirsdag 29. juli 2014, klokken 08:40
Et firma som driver profesjonelt med solfilm kan fint få lagt på dette uten at det blir bobler, riper eller noe annet. Hvor i landet holder du til?

Jeg holder til i Oslo
2006 Skoda Octavia
1955 Plymouth Savoy

E_S

Jeg har ikke personlig erfaring med noen firmaer i Oslo, men tenkte å stifte bekjentskap med noen snart, da jeg har tenkte å få på film på sideruter bak + bakrute på min bil også etterhvert. Blir sikkert ikke før til våren igjen, da..

Google litt og sjekk erfaringer andre har gjort seg - jeg tror det er en del på Tesla-avdelingen av forumet her som har hatt sine biler inne til toning av ruter og sikkert har noen anbefalinger å komme med. :)
:)

acedynamite

Sitat fra: E_S på onsdag 30. juli 2014, klokken 19:10
Jeg har ikke personlig erfaring med noen firmaer i Oslo, men tenkte å stifte bekjentskap med noen snart, da jeg har tenkte å få på film på sideruter bak + bakrute på min bil også etterhvert. Blir sikkert ikke før til våren igjen, da..

Google litt og sjekk erfaringer andre har gjort seg - jeg tror det er en del på Tesla-avdelingen av forumet her som har hatt sine biler inne til toning av ruter og sikkert har noen anbefalinger å komme med. :)

Supert! Skal sjekke litt rundt!
2006 Skoda Octavia
1955 Plymouth Savoy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA