Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan konfigurerer du din e-Golf

Startet av Nuvolari, mandag 24. februar 2014, klokken 21:18

« forrige - neste »

Sonus

Sitat fra: poskare på torsdag 21. august 2014, klokken 18:16
- Limestone Grå Met
- Alarm
- Lys og sikt pakke
- Parkeringsassistent
- Keyless access
- Tonede vinduer bak
- Dynaudio
- Ryggekamera
- Varmepumpe
- Speil utv. el. klappbare
- Ambientebelysning
- Fjenlysassistent
- Vinterhjul på de orginale "sommerfelgene"
- 18" "blingfelger" med Goodyear Efficientgrip 225/40/18


Bil ble bestilt 28.03.14 - ingen produksjonsdato ennå.

Lurer på samme type dekk. Har du erfaring med dem fra før?
Hvor bred felg velger du til dem?

poskare

Ingen erfaring, bare lest og hørt fra dekkleverandører hvor positive de er til dette dekket. Hadde kun 8.5x18 noe som er maks på 225 dekk synes jeg. Liker ikke når dekket er smalere enn felgen. Ble ganske bra på disse, med nogenlunde rett gummikant... Får du tak i de felgene du ønsker deg i 7.5 eller 8 er det bedre tror jeg.

Stubhaug86

Følgende bil ble bestilt på torsdag:

Svart metallic perleeffekt
Tonede vindu
Tekstilmatter
Lys&Sikt pakke
Fjernlysasistent
Parkeringssensor foran og bak
Elektrisk innfellbare sidespeil
Ryggekamera
Vienna skinninteriør i titansort
Dynaudio anlegg
Keyless Access
Ambientbelyning
Bagasjeromsmatte
Vinterdekk på 16" Dover felger
Sommerdekk på 18" Durban felger
Håvard
__________________________
E-Golf bestilt 11/9-14 :)

magnus600

#78
Bestilt 19/9:

Night blue metallic
Shetland beige interiør
Skinn Vienna
Lys&sikt pakke
Keyless m/alarm
Innfellbare speil
Parkeringssensorer
Ryggekamera
Stoffmatter
Varmepumpe
Conti vinterdekk på Durban felg
Astana felger på sommerhjul

Kan godt hende fargevalget blir helt annerledes til slutt!

Edit: Etter en uke i tenkeboksen endrer jeg til sort interiør, og legger på mørke ruter, ambientebelysning og fjernlysassistent! Nå må det være bra...

2015 e-Golf Night Blue

Råde

Det blir helt sikkert en fin bil. Har valgt samme farge selv, men kjedelige sort inni. Men, 18" felg på vinter og 16" sommer? Kanskje du bor på Svalbard? :)
e-Golf | X75D

magnus600

Sitat fra: Råde på lørdag 20. september 2014, klokken 11:14
Det blir helt sikkert en fin bil. Har valgt samme farge selv, men kjedelige sort inni. Men, 18" felg på vinter og 16" sommer? Kanskje du bor på Svalbard? :)
Whoops, snek seg inn en feil der! Det skal være Dover vinterfelger (16")... Det var ihvertfall noe på D...  :P
2015 e-Golf Night Blue

Hyperstress

Fungerer fjernlysassistenten bra på e-Golf? Hadde det på en 2011 A4, og syntes den var alt for treg til å skru på fjernlys igjen etter motgående bil hadde passert. Og den krevde nesten stummende mørke for i det hele tatt å aktivere fjernlys. Håper den er bedre på e-Golfen.?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Ingemar

Hei

Kjøper ny e-golf av en som har ombestemt seg og ikke skal ha bilen likevel.

Konfig:

Dyp sort perlemet.
Varmepumpe
Lys og sikt pakke
Tonede vinduer bak
Dynaudio lyd
Ryggekamera
Ambientbelysning

Er et par ting jeg kunne tenkt meg utover det som er lagt til, men bilen er i produksjon.

Noen som vet hvordan møller stiller seg til ettermontering av feks. Keyless og parkeringsensorer, elspeil og hva dette vil koste?

torgrand

Min bil manglet ambiente belysning og line assist, og da var bare ny bil løsningen...

Ingemar

Sitat fra: torgrand på mandag 27. oktober 2014, klokken 11:34
Min bil manglet ambiente belysning og line assist, og da var bare ny bil løsningen...

Ok. Fikk svar fra møller nå. De sier ca 12000kr for ettermontering av parksensor. Kunne dog ikke svare på hva ettermontering av keyless vil koste.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA