Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan konfigurerer du din e-Golf

Startet av Nuvolari, mandag 24. februar 2014, klokken 21:18

« forrige - neste »

Grolub

Jeg fikk min med absolutt alt utstyr m/vinterdekk for 295'. Innhentet pris fra en Møller-forhandler og en konkurrent. Ingen rabattavtale, kun pruting.
Tesla Model X 60D 2017
Tesla Model S P85 2015 SOLGT
E-Golf 2015 SOLGT

Holand

Hvit, svart skinn, ALT utstyr. 8%rabatt gjennom jobben. usikker på om jeg skal kjøpe eller lease den.

Gordon Retriever

#62
Da minner jeg om at vi har en interessant tråd om rabatt på e-Golf: Link.  :D

Lørenskog

Jeg fikk også en del rabatt når jeg signerte kontrakt i mai. Ingen rabattavtale fra arbeidsgiver etc.
Alt utstyr pluss vinterdekk og bagasjeromsmatte for 300' blank. Fikk også vite av selger at det ikke ble gitt rabatt når vi gikk igjennom kjøpsprosessen, men vi ble da enige etter et par minutter :)
Kontraktsdato 10 mai med varmepumpe

Råde

Sitat fra: Holand på søndag 17. august 2014, klokken 20:26
Hvit, svart skinn, ALT utstyr. 8%rabatt gjennom jobben. usikker på om jeg skal kjøpe eller lease den.
Lease er dårlig butikk siden leasingselskapet ikke kan sjonglere med moms, men det blir kanskje billigere i månedlige utgifter...
e-Golf | X75D

afo

Stakk bare en kjapp tur innom møller i ettermiddag, da vi fikk se en leveringsklar e-golf i night blue med marrakech skinn. Vi hadde bestilt pacific blue med sort skinnintriør, men heldigvis var ikke bestillingen låst, så vi endret til det samme. Skikkelig kul kombinasjon! Du som henter bil hos Møller på Skøyen i morgen; gled deg! :)

np

Sitat fra: Råde på søndag 17. august 2014, klokken 20:33
Sitat fra: Holand på søndag 17. august 2014, klokken 20:26
Hvit, svart skinn, ALT utstyr. 8%rabatt gjennom jobben. usikker på om jeg skal kjøpe eller lease den.
Lease er dårlig butikk siden leasingselskapet ikke kan sjonglere med moms, men det blir kanskje billigere i månedlige utgifter...

Særdeles dårlig. Fikk tilbud, med firmarabatt på fullspekket e-Golf, 30K i året, 3 år. Totalt 242.000,- for perioden. Skipper det, gitt.
NP

VW e-Golf (2016-)  Tesla Model X 100D (2018-)  VW e-Golf (2019-)
Tesla Model 3 (Avbestilt)  Tesla Model Y (Avbestilt)  Model X LR (Bestilt - levering i 2023 :()

sap_2000

Da har jeg etter noen runder signert på ny eGolf VP i dag med levering 1. Kvartal 2015 i kontrakten :D
Gleder meg stort, men ventetiden er bare så alt for lang.

Slik ble den:

Farge: Reflekssølv met med Marrakech skinn

Sommerhjul: Serron 18"
Vinterhjul: Orig alufelger med vinterdekk.

- Met lakk
- Lys og siktpakke
- Keyless access
- Dynaudio
- Vienna Skinn
- Varmepumpe
- Ekstra mørke ruter bak
- El innklappbare speil
- Parkeringsassistent
- Ryggekamera
- Ambientebelysning
- Stoffmatter

Hjulpakken kostet litt, men har valget å gå fra den pakken og ordne litt selv via ebay f.eks frem til rett før levering.
Durbanføgene hadde blitt ca 5.000 rimeligere, men synes de var litt for åpne da det ikke er mye pent å se bak felgene på en eGolf.

Slenger inn et bilde av en Golf med Serronfelgene.
Mvh. SAP - Helelektrisk fra juni 2017
2021 VW ID4 1St Max
2021 VW ID.3
2020 Etron SB (Solgt)
2015 eGolf VP Still going strong :)
2017 eGolf FL 300 (solgt)

Råde

Bra valg av felg. Serron inkl frakt fra UK ca 490 pund uten dekk.
e-Golf | X75D

sap_2000

Sitat fra: Råde på tirsdag 19. august 2014, klokken 11:31
Bra valg av felg. Serron inkl frakt fra UK ca 490 pund uten dekk.

Takker for info  :) har du en link?

Hadde en følelse av det var gunstigere dealer å finne.

Satt det derfor opp slik hvor alt med dekk og felg er utenom selve bilen slik at rabattene på den beholdes, men at jeg kan trekke ut alt som har med hjula å gjøre uten noe om og men. 

Vurderer sterkt og bare droppe alt som har med dekk og gjøre fra møller. Den kommer jo på sommerdekk og man kan jo risikere at det nesten er vår før bilen kommer.

Takker igjen for god info :-)
Mvh. SAP - Helelektrisk fra juni 2017
2021 VW ID4 1St Max
2021 VW ID.3
2020 Etron SB (Solgt)
2015 eGolf VP Still going strong :)
2017 eGolf FL 300 (solgt)


sap_2000

Sitat fra: Råde på tirsdag 19. august 2014, klokken 13:43
http://m.ebay.com/itm?itemId=281249454669

Lukter replika når de skriver; "This auction is for a set of 18" SERRON style alloy wheels only"?

Men det hender jo det dukker opp gode dealer på fin og ebay på nesten nye orig greier :-)
Mvh. SAP - Helelektrisk fra juni 2017
2021 VW ID4 1St Max
2021 VW ID.3
2020 Etron SB (Solgt)
2015 eGolf VP Still going strong :)
2017 eGolf FL 300 (solgt)

Råde

Jepp. Replica, men de passer bortsett fra litt større sporviddeøkning enn 15mm. Du finner sikkert originale etter hvert, for serron er standard på GTI og GTD i UK.

Et annet tips til nettbutikk er http://www.kunzmann.de/shop/en/golf-vii-7-wheels.htm. De har visstnok OEM felger, bare ikke serron. Lykke til :)
e-Golf | X75D

djdura

Hei.

Har bestilt følgende e-golf:

- Limestone Grå Met
- Lys og sikt pakke
- Parkeringsassistent
- Keyless access
- Tonede vinduer bak
- Dynaudio
- Ryggekamera
- Varmepumpe
- Vienna skinn, sort
- Speil utv. el. klappbare
- Sidekollisjonsputer bak
- Ambientebelysning
- Fjenlysassistent
- Terskellister
- Vinterhjul 16"
- Bagasjeromsmatte

Har ikke fått leveringstid men det skulle vel være rundt januar sa selgeren.
Jeg har bil inntil videre men jeg kjenner at ventetiden kan bli laaaang :)
Mvh
djdura, Hokksund

poskare

- Limestone Grå Met
- Alarm
- Lys og sikt pakke
- Parkeringsassistent
- Keyless access
- Tonede vinduer bak
- Dynaudio
- Ryggekamera
- Varmepumpe
- Speil utv. el. klappbare
- Ambientebelysning
- Fjenlysassistent
- Vinterhjul på de orginale "sommerfelgene"
- 18" "blingfelger" med Goodyear Efficientgrip 225/40/18


Bil ble bestilt 28.03.14 - ingen produksjonsdato ennå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA