Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Konfigurering av eGolf?

Startet av Cowboystrekk, onsdag 29. oktober 2014, klokken 12:43

« forrige - neste »

Cowboystrekk

Har sittet og lekt meg litt med konfiguratoren, men er det virkelig sånn at man må velge skinnseter for å kunne ha f.eks metallic lakk og endel typer tilbehør? Får opp feilmelding og blir tvunget til skinnsetevalg hver gang jeg forsøker å endre farge etc. Jeg kan ikke fordra skinnseter og foretrekker stoff\delskinn (som jeg har nå) anyday...
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Råde

Sitat fra: Cowboystrekk på onsdag 29. oktober 2014, klokken 12:43
Har sittet og lekt meg litt med konfiguratoren, men er det virkelig sånn at man må velge skinnseter for å kunne ha f.eks metallic lakk og endel typer tilbehør? Får opp feilmelding og blir tvunget til skinnsetevalg hver gang jeg forsøker å endre farge etc. Jeg kan ikke fordra skinnseter og foretrekker stoff\delskinn (som jeg har nå) anyday...
Jeg tror ikke VWs konfigurator noensinne har vært frisk... Ville heller brukt PDF'en. Det meste kan kombineres med det meste. I hvert fall metallic.

http://www.volkswagen.no/content/medialib/vwd4/no/pdf/pricelists/prisliste-e-golf/_jcr_content/renditions/rendition.download_attachment.file/volkswagen-golf-prisliste-01-01-2014.pdf
e-Golf | X75D

Cowboystrekk

Sjekka med den på vw.se og der kunne man sannelig ha stoffseter og metallic lakk ;) Forsåvidt en genistrek om mange bruker konfiguratoren og lager seg kjøpsliste for bilen i Norge, de får masse ekstra tilvalg de ikke ønsker og importøren tjener fett på en håpløs konfigurator ;)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA