Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Golf Citystromer med halv motorkraft

Startet av Lille Bilen, mandag 11. august 2008, klokken 12:56

« forrige - neste »

attivom

hei god morgen håper ikke å forstyrre Jeg leser at du har siadis 3.5-programvaren med manualen Jeg vil gjerne slå omformeren min, jeg har en fiat 600 elektroner tusen tusen takk tusen


hello good morning hoping not to disturb I read that you have the siadis 3.5 software with the manual i would like to turn my inverter i have a fiat 600 electrons thanks a thousand
Sitat fra: Rio på tirsdag 02. september 2008, klokken 11:14
Sitat fra: Ken på tirsdag 02. september 2008, klokken 10:02
Hei Rio, har du tilgang til Siadis eller redigeringsprogram til den. Think bruker samme program til å styre motorkontroller og vi vil gjerne kommer tettere inn på den.

Får ingen hjelp fra Think Aurskog så all info hjertelig velkommen.

Hei,

Jeg har et eller flere SIADIS-program. Send en PM med eposten din, så skal jeg se om jeg har den med. Hvis ikke går det litt over 2 uker til jeg kommer til den rette datamaskinen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA