Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nedtur ved overlevering av TMS / Saken ser ut til og løse seg (se innl. side 11)

Startet av Høgis, tirsdag 05. november 2013, klokken 20:23

« forrige - neste »

Gæsjan

Gratulerer Høgis! Så bra at det ble den beste løsningen. Sosiale medier kan ha ganske bra påvirkningskraft :)
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

Teslanewbie

Sitat fra: Høgis på tirsdag 05. november 2013, klokken 20:23
  I dag var endelig dagen som jeg har gledet meg til i over 10 mnd. Det ble en GEDIGEN nedtur. >:( >:( >:(
Det første jeg så ute på plassen var at den ene døren var mye lysere en resten av bilen. Spurte med en gang om den var omlakkert, men de påstod at det ikke var skjedd for da ville de bli orientert om det. Etter det jeg kunne se så hadde lakken akkurat samme struktur i overflate, så det kan være mulig det er feil i fra fabrikken. Ba de kjøre inn i hallen med bilen slik at jeg fikk sett skikkelig på den.
Det andre jeg så, var at panseret var meget ripete og så ut som bilen har vært i bruk i minst et år. Jeg har kjøpt nye BMW er og slik ser panseret mitt ikke ut etter 3-4 års bruk engang. Den ene felgen var kantkjørt og det var et stort hakk i det. Dugg i frontlykter kom kjappt etter noen km. Sprekker rundt dører og panser var det også stor avstandsforskjell på.
Må bare si at dette ble en skikkelig nedtur og jeg kan ikke fatte at Tesla Motors kan ha så dårlig kvalitetskontroll. Dette er jo en bil til 700' og med avgifter ville den kommet på 1.7 mill. Da er de milevis unna fabrikker som BMW ol.
Jeg råder dere alle som skal få overlevert bilen i disse mørke dagene til og få bilen inn i hallen.
De lovet riktignok og utbedre feilene, men jeg må si at det og få lakkert om en dør på en helt ny bil, ikke kan bli annet en en skikkelig nedtur. Det kommer aldrig til og bli likt og jeg kommer alltid til og tenke på det.
Legger ut bilde så dere kan se hvor stor fargeforskjell det er.  Gjelder faktisk begge sider av bilen samt speil.

Ser at jeg må gå igjennom bilen med argusøyne ved levering.. Men manglene på din bil hadde til og med den blinde sett..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA