Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du?

Startet av Spooz, lørdag 31. august 2013, klokken 18:19

« forrige - neste »

Kallagtunet

Kan etn alternativ workaround være:

Lars rydder i den gamle tråden som han har varslet. Slettet også alle mine oppdateringer av listen.
Jeg oppretter ny tråd med tilsvarende tittel og tar de to tre første postene selv, til bakrunnsinfo og listen.
Lars flytter over i bulk alle innlegg fra den gamle tråden som faktisk omhander feil.
Ny tråd gjøres til stiky


På den måten får en forhåpentigvis til begge deler, både bevare den relevante delen av tråden og en førstepost som kan holdes oppdatert.

Ka du sei Lars? Er det mulig å gjøre det sånn?

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: Kallagtunet på mandag 28. oktober 2013, klokken 18:09
Kan etn alternativ workaround være:

Lars rydder i den gamle tråden som han har varslet. Slettet også alle mine oppdateringer av listen.
Jeg oppretter ny tråd med tilsvarende tittel og tar de to tre første postene selv, til bakrunnsinfo og listen.
Lars flytter over i bulk alle innlegg fra den gamle tråden som faktisk omhander feil.
Ny tråd gjøres til stiky


På den måten får en forhåpentigvis til begge deler, både bevare den relevante delen av tråden og en førstepost som kan holdes oppdatert.

Ka du sei Lars? Er det mulig å gjøre det sånn?

Nesten....

Foreslår at du oppretter 2-3 første poster slik du skisserer,  i en av de første postene linker du til denne tråden. Den nye tråden gjøres sticky, og nye feil rapporteres i den nye tråden, mens denne tråden stenges med info i siste melding om at nye poster skjer i den nye tråden. Dermed tror jeg vi får en tråd med et fornuftig innhold, og en tråd der man enkelt får oversikt over feil/mangler.

Lars
forum admin
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Stellar

P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Kallagtunet

#618
Sitat fra: Lars C. Krogenæs på mandag 28. oktober 2013, klokken 18:29
Sitat fra: Kallagtunet på mandag 28. oktober 2013, klokken 18:09
Kan etn alternativ workaround være:

Lars rydder i den gamle tråden som han har varslet. Slettet også alle mine oppdateringer av listen.
Jeg oppretter ny tråd med tilsvarende tittel og tar de to tre første postene selv, til bakrunnsinfo og listen.
Lars flytter over i bulk alle innlegg fra den gamle tråden som faktisk omhander feil.
Ny tråd gjøres til stiky


På den måten får en forhåpentigvis til begge deler, både bevare den relevante delen av tråden og en førstepost som kan holdes oppdatert.

Ka du sei Lars? Er det mulig å gjøre det sånn?

Nesten....

Foreslår at du oppretter 2-3 første poster slik du skisserer,  i en av de første postene linker du til denne tråden. Den nye tråden gjøres sticky, og nye feil rapporteres i den nye tråden, mens denne tråden stenges med info i siste melding om at nye poster skjer i den nye tråden. Dermed tror jeg vi får en tråd med et fornuftig innhold, og en tråd der man enkelt får oversikt over feil/mangler.

Lars
forum admin

Da skal det være klart fra min side.

Lars C. Krogenæs

#619
Denne tråden har etterhvert blitt uoversiktelig. Det er derfor opprettet en helt ny tråd, der første innlegg vil bli forsøkt oppdatert med feil og manlger etterhver som de både rapporteres og løses.

Tråden kan du finne her:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,10160.msg136009.html#msg136009

Har du feil og mangler, kan du legge inn svar i denne tråden med hva du opplever av feil/manlger, og også hvordan feil/mangler har blitt utbedret.

------------------------

Har du derimot forslag til hvordan en slik tråd skal oppdateres osv. Kan dette diskuteres i en egen tråd, slik at vi ikke kommer off-topic i hovedtråden.

Dette kan du diskutere her:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,10161.msg136014.html#msg136014
-------------

Denne tråden har etterhvert fått rundt 650 innlegg som i mer eller mindre grad har dreid som om mye annet enn det emnet tilsier. Det hele har blitt uoversiktelig og dermed har tråden mistet sin funksjon. Denne tråden stenges derfor nå.

Endel innlegg som var off-topic i den orginale tråden er nå slettet av moderator. Det er ikke gjort for å drive sensur på ytringer, men for å forsøke å rydde opp. Samtidig er endel poster som er off-topic blitt stående. Det kan sikkert diskuteres rundt kriteriene for hva som har blitt stående og hva som har blitt slettet. Ved å la endel poster bli stående får vi frem mer av bakgrunnen for hvorfor en ny tråd med feil og mangler har blitt etablert. Når den nye tråden har levd en stund vil det antakelig være greit å slette flere av de innleggene som ble lagt inn i perioden 17-28 oktober 2013.

Lars C. Krogenæs
Forum Admin
elbilforum.no
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA