Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

B_Tesla

Fikk denne idag jeg også. Mulig de kjørte ut updaten?
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Pompel

Den er vel bare lagt i en kø med biler som kan få komfort-oppdateringer av autopilot etter hvert som de blir klare. Foreløpig er det vel bare Lane Departure Warning og Speed Assist og de er vel sikkerhetsmessige funksjoner som er med uten AP-techpakken også.
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Makol

Sitat fra: MyMuffin på torsdag 13. november 2014, klokken 20:59
Sitat fra: Atore på torsdag 13. november 2014, klokken 20:52
De på Tesla sa til meg at de uten tech pakka kan betale 3000kr så får de også autopilot.. Men det virker som de er dårlig informert.. Når jeg spurte om dette så måtte han sjekke med andre kolleger.. Men du får gi oss en status på mandag blir vel slitsomt å få helga til å gå

Jeg fikk kontra beskjed av min DS. Selv om bilen blir levert med den nye hardwaren.
Helgen blir ett helvete :P


Jeg har også bestilt uten tech pakken. Er derfor veldig spent på å høre om du finner noen muligheter for å oppgradere til bekvemmelighetsfunksjonene. Om alt hardware er på plass ser jeg ingen grunn til at det ikke skal være mulig. DS har ikke svart på en uke, så det er mulig de ser på løsninger..:)

Philippo10

Flere som har henting i Trondheim 1 desember?
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

B_Tesla

Har henting I Trondheim 19. Nov ser det ut som nå:)
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Atore


B_Tesla

Da har jeg vært å hentet Trondheims første Tesla med ny sikkerhetspakke. Kommer tilbake med noen bilder og info om de nye funksjonene iløpet av kvelden.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Pompel

Hvordan i huleste fikk du sneket deg foran meg i køen?!?  :)

Jaja, i morgen kl 10 er det min tur også

...

Grattis forresten! :)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Hehe. Endte opp slik.

Vel - har ikke bilder og er nå på mobilen. Bilde kommer. Første inntrykk er som alle andre -syk bil!!! Men dette kan jeg ta senere. De to funksjonene som nå er der virker flott.

Lanedepartur: dersom jeg ikke blinker og krysser linjen vibrerer det merkbart i rattet. Som å kjøre på kanten av motorveien. Topp.

Speed assist: leser skilt og viser meg de. Sier også fra om farten er for høy (justerbart). Kan være av, i display eller lyd. Man kan sette toleransegrenser

Mer kommer..
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

B_Tesla

--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Hyperstress

#970
Interessant. Ta gjerne bilde/video fra liten skjerm i action også. :)

Edit: Og gratuler forresten! :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

B_Tesla

Skal prøve å få det til nå etterpå.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

B_Tesla

#972
Må få prøvd på det med bilde imorgen. Oppdaget da jeg skulle ta det at jeg måtte kjøre for fort dersom symbolet på den lille skjermen skulle være der hele tiden. Og ta bilde av det virket som en dårlig ide. Må gjøre noen instillinger for å få den til å varsle før jeg bryter fartsgrensen.

Oppdaget også at den viser farten som en hvit strek på speedometeret også (er jeg ganske sikker på, men er mye nytt).

Men oppdaget også at fartsgrensen vises som et lite skilt også på navigasjonen. Om dette er en kombinasjon av avlesning og kart vites ikke. Men kjekt er det.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Pompel

Da har jeg også hentet bilen min. Kjørte tilbake til jobb og plukket opp et par karer og har nå tatt en nybil-lunsj i Tyholttårnet.

Veldig fornøyd så langt og gleder meg til jeg kan sette kursen hjemover i dag :D
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Hyperstress

Gratulerer!
Ta gjerne bilder av nytt interiør og assist systemene :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA