Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

HASTER! Clever Ladekort

Startet av bjacow, lørdag 06. juli 2013, klokken 15:59

« forrige - neste »

bjacow

Hei, Jeg har akkurat kjøpt meg en Nissan Leaf, og skal reise til Danmark på mandag 08.07, jeg oppdaget ikke før i går at jeg trengte ladekort i danmark, og har bestilt et som blir sendt til overnatingsstedet.
Problemet mitt er at det er 320km ned der, og jeg har derfor behov for lading underveis, lurer derfor på om det er noen i agder fylkene som har et ladekort fra Clever som de kunne solgt meg? betaler god pris....

sven erik

jeg har et men er i Vestfold 
hvet ikke hvor du reiser fra

bjacow

Jeg reiser fra Kristiansand, men kan være aktuelt å kjøre å treffe deg, hvor i vestfold?

sven erik

jeg bor i Sandefjord  så er ikke så langt inn i Vestfold  jeg kan jo eventuelt  treffe deg noe på veien

sven erik

det er 42 kwh igjen på kortet   så vet ikke va du vil gi for dette

bjacow

Det tilsvarer vel ca 2 ladinger? 300kr?

sven erik

jeg brukte  58 kwh  fra tyske grensa til  Hirtshals 
det er det jeg vet kjørte en i miev  fra Spania
ja 300 er ok   tror du ved pen kjøring  kommer frem med det kortet

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA