Parkeringsbeskytter

Startet av Kamelkongen, tir 02. jul 2013, kl. 12:51

« forrige - neste »

Kamelkongen

Med ny bil som skal gateparkeres mye, er det fristende å prøve noe sånt som det her:
http://www.parkingarmor.com/

Noen som har testet noe lignende i Norge?

Eller kanskje noe sånt noe: http://www.doorshox.com/

L

Thomas Parsli

2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

sven erik

dette er geniale ting  få dette til Norge  en sparer både sin egen bil + den andres bil
dette vil bli løp å kjøp ting

FrodeK

Tror jammen jeg foretrekker et par riper i lakken, gitt.

cra

Sitat fra: FrodeK på tir 02. jul 2013, kl. 18:00

Ha ha, enig! :)  Det er den første ripa/bulken som er irriterende. Synd støtfangerne ikke er støtfangere lenger på moderne biler.  Think har forøvrig løst problemet på en god måte. Skulle jeg velge EN ting å ta med fra Think'en over i Leaf'en så er det ripe-, og bulke- og rustfritt skall!  :D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

jkirkebo

Sitat fra: cra på ons 03. jul 2013, kl. 08:38
Sitat fra: FrodeK på tir 02. jul 2013, kl. 18:00

Ha ha, enig! :)  Det er den første ripa/bulken som er irriterende. Synd støtfangerne ikke er støtfangere lenger på moderne biler.  Think har forøvrig løst problemet på en god måte. Skulle jeg velge EN ting å ta med fra Think'en over i Leaf'en så er det ripe-, og bulke- og rustfritt skall!  :D

Men slik er jo støtfangerne på alle moderne biler i dag? I plast, dvs. at du kan få riper, men ikke bulker og rust. Før ble støtfangere laget i forkrommet stål, da kunne det bli både bulk og rust.
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

cra

Sitat fra: jkirkebo på ons 03. jul 2013, kl. 09:44
Men slik er jo støtfangerne på alle moderne biler i dag? I plast, dvs. at du kan få riper, men ikke bulker og rust. Før ble støtfangere laget i forkrommet stål, da kunne det bli både bulk og rust.

Joda, en skal forsåvidtvære fornøyd med to av tre. :)  Jeg bøyde den forkromede støtfangeren på fatterns GMC van en gang, men da totalvraka jeg en annen bil i samme prosessen. Støtfangeren var det bare å rette ut, så var den like fin. Tør ikke tenke på hvordan det hadde sett ut om jeg hadde gjentatt den "bragden" med Leaf'en  :o
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA