Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

noto

Sitat fra: Harlex på lørdag 31. august 2013, klokken 16:48
Sitat fra: noto på lørdag 31. august 2013, klokken 15:00
P2090 "In production". Standard 85, enkeltlader. VIN 167XX.
Skjedde dette idag?
No snakker vi 30 biler fra meg :D

I dag ja. Positivt overrasket. Hadde begynt å innstille meg på november, men nå kan det bli oktober, og kanskje til og med tidlig i oktober.

Har vært stopp lenge, så jeg fryktet EU-produksjonen ikke ville begynne igjen før 4. kvartal eller like før.

roaaad

@ orjan: Kult bilde!

@ noto: Nå ga du P2121 dagens beste nyheter!

joern100

Til dere som skal hente bil denne uka...
Solgt Tesla S60

TS

[quote
Til dere som skal hente bil denne uka...
[/quote]

Pleier det ikke å være hvit beskyttelsesplast på hele forparten? Mener å ha sett bilder av det.
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

glaserud

Sitat fra: joern100 på søndag 01. september 2013, klokken 17:22
Til dere som skal hente bil denne uka...

Oioi! Er den hvite der min, mon tro? :)

(man burde kunne lage store smileys)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

glaserud

Sitat fra: TS på søndag 01. september 2013, klokken 17:29
Pleier det ikke å være hvit beskyttelsesplast på hele forparten? Mener å ha sett bilder av det.

Hvis de er klargjort i Drammen, kan det vel være de ikke pakkes inn igjen før transport om de kun skal til Oslo.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.


glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

glaserud

#1268
joern100: Hvor er det bildet tatt, forresten?

Edit: Never mind. Liten kjøretur med Google Maps ga svaret.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.


ebbrey

Har de opptarert MyTesla sia i helga eller? Ser både manual på norsk og at kromlistene er tilbake på bilde.
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Larvik

Da er #1427 bekreftet klar for opphenting 30.09 14.00  ;D ;D ;D
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

Zneip

Hvor lenge hadde dere "sourcing parts" som status? Jeg har hatt denne statusen siden 12. juli - dvs. over 7 uker nå. Er klar over at statusene har vært litt ustabile, men det hadde ikke gjort meg noe om jeg hadde fått en indikasjon på at de skulle begynne å lime sammen kjerra mi nå snart merker jeg  ::)
Nord Trøndelag | X90D

Maartensommer

Sitat fra: Zneip på mandag 02. september 2013, klokken 13:04
Hvor lenge hadde dere "sourcing parts" som status? Jeg har hatt denne statusen siden 12. juli - dvs. over 7 uker nå. Er klar over at statusene har vært litt ustabile, men det hadde ikke gjort meg noe om jeg hadde fått en indikasjon på at de skulle begynne å lime sammen kjerra mi nå snart merker jeg  ::)

De har lett etter deler til min siden 27. juni.

roaaad

Siden vi er mange på forumet med P2120 til 2125... siste fra Heidi for P2121 er "de første dagene i november".  Jeg satser på at de legger på mye margin der slik at folk blir positivt overasket d.v.s. *kanskje* helt i slutten av oktober.

Hvis det nå skulle dra mye ut i november - kan vi be om å få bilen levert på vinterdekk?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA