Min første 2013!

Startet av edakcots, man 08. apr 2013, kl. 11:38

« forrige - neste »

edakcots

Hei!
Kjøpte min første 2013 fra USA igår og gleder meg enormt til å sammenligne med den jeg har fra før.
Tror den største merkbare forskjellen er A/C og mørkt interiør. Nye seter osv er greit nok men det er faktisk bare A/C som irriterer meg fra den jeg har nå. Bruker way too much energy!?
Gleder meg ihvertfall, og vil skaffe fler å legge ut på finn ganske snart til en hyggelig pris...
andy:)
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

Ladefabrikken

Hvor mye måtte du betale for den?
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

tomrh

Det er den som har 14% lengre rekkevidde vi snakker om? Som vil produseres i Sunderland og leveres til Europa senere i år. Har USA-modellen varmepumpe?
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

edakcots

Jepp! Litt lenger rekkevidde (gjenstår å prøve ut) Men først og fremst 60% lavere energiforbruk på varme, det vil hjelpe utrolig mye tror jeg, ihvertfall på vinteren...
Tydelig forbedring av at de flyttet laderen også. Bagasjerommet ble en del større. Setene minner litt mer om Golf seter, men det er greit nok.
Pris er vel litt hemmelig enda, men jeg får flere straks som jeg henter til Norge til svært hyggelige priser :)
Målet er å få innstegsmodellen svært lavt priset (under 200.000 ny), da den uansett ikke leveres med Navi.
Den første ble Cayenne rød med sort interiør og ser rett og slett ut som et smykke!
Skulle gjerne lagt ut bilde, men av en eller annen grunn får jeg ikke det til >:(
Rød og grå var ikke min favorittkombinasjon, men med sort interiør ble den røde lekker faktisk. Også sølv og hvit ble vesentlig finere synes jeg...
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA