Tesla Porsgrunn har 58 dagers ventetid på service.

Startet av What-a-watt, mandag 28. juli 2025, klokken 19:35

« forrige - neste »

What-a-watt

Iallfall det jeg fikk opp i appen idag. Kortere ventetid i Tønsberg - 44 dager....

banos

Var over 20 dager på de i Oslo og omegn når jeg sendte inn en request rett før helga. Og den er enda ikke godkjent (noe som vanligvis har tatt et par timer, til kanskje en dag maks).

Er alle der på ferie?
2023 Tesla Model Y

Håvar

Det er nok pga ferie.
Tønsberg har lagt på et par uker som regel, men siden begynnelsen av juni har det vært 7-8 uker. Nå begynner det å gå nedover igjen så de har nok begynt å hente inn etterslepet fra service som er meldt inn gjennom forsommer/sommer
2023 TMY LR Midnight Cherry Red (levert mai 23)
2015 e-Golf

Rosstopher

Jeg meldte også inn service i appen i går og har enda ikke fått svar. Bruker å ta minutter.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler, motorsykkel, veteranbil, veterantraktor, lastebil, brannbil

Handyman

Kristiansand har sjelden hatt mer enn en drøy uke ventetid. Nå er derimot 20. okt. første ledige time.
Jeg skal bytte deler i hjulopphenget bak etter funn i PKK. Mistenker at dette gjelder mange Yer. Svært mange Yer ble utlevert etter sommeren for 4 år siden.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Stjerneglis

I Bærum med 2 Tesla servicesentre er det 2-3 ukers ventetid, og ikke mulig å få lånebil på disse garantireparasjonene. Jeg har tidligere fått lånebil på andre garantireparasjoner som har tatt mindre enn en arbeidsdag.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA