Nissan Leaf V3

Startet av RJK, tirsdag 17. juni 2025, klokken 15:10

« forrige - neste »

RJK

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Kires

Så overraskende bra ut, likte spesielt hekken
2023 Ford Mustang Mach E LR AWD
2023 VW ID.3 Pro S

Radial

Sitat fra: magnetic på tirsdag 17. juni 2025, klokken 21:23
https://www.youtube.com/watch?v=NSTx8hgaIaA

OMG, parkert med Nissan logo i vater på hjula🤓 rett skal være rett🤭

Pen bil, denne kan treffe mange om prisen blir rett.
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Håkon77

Synes den er helt lik Id4.Blir spennende å se om den leverer hva den lover. Jeg er litt skeptisk til å kjøpe ny Leaf da garantien er dårlig og forhandler er enda dårligere.
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

hELgenen

Sitat fra: Håkon77 på lørdag 21. juni 2025, klokken 00:43Synes den er helt lik Id4.Blir spennende å se om den leverer hva den lover. Jeg er litt skeptisk til å kjøpe ny Leaf da garantien er dårlig og forhandler er enda dårligere.

Tenker det samme. Nissan er vel også en av produsentene der ute som sliter økonomisk. Kan fort bli større endringer i dette selskapet.

Bondeknøl

Sitat fra: Håkon77 på lørdag 21. juni 2025, klokken 00:43Synes den er helt lik Id4.Blir spennende å se om den leverer hva den lover. Jeg er litt skeptisk til å kjøpe ny Leaf da garantien er dårlig og forhandler er enda dårligere.

Men Nissan Leaf har vært en veldig bra bil med veldig lite feil. Har selv bare gode erfaringer med min forhandler. Dårlige forhandlere finnes i alle bilmerker.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA