Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kontakt bluelink center - står det på skjerm.

Startet av Stig@tle, tirsdag 01. april 2025, klokken 11:13

« forrige - neste »

Stig@tle

Hey
Da har det dukket opp en ny meld på display. 
Kart oppdatering kreves - kontakt bluelink center. 
Anyone gjort dette ? Og fått hjelp derfra? 
Tar imot tlf nr osv... eller tips and trix :) 
🏎 Kona. 64kw 2020. 90'km - selges.... En gang

RJK

Ligger egen tråd i Hyundai/Kona-forumdelen som omhandler oppdatering av kart.

Må ha SD-brikke og riktig program til PC. Lenke er i tråden, som jeg ikke orker lete opp nå.

Men burde være lett å finne...  8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Stig@tle

Sitat fra: RJK på tirsdag 01. april 2025, klokken 11:19Ligger egen tråd i Hyundai/Kona-forumdelen som omhandler oppdatering av kart.

Må ha SD-brikke og riktig program til PC. Lenke er i tråden, som jeg ikke orker lete opp nå.

burde ja... funket ikke med mac.  Må
Forsøke å finne en vanlig pc et sted ! Thx! 

RJK

Sitat fra: Stig@tle på lørdag 05. april 2025, klokken 01:54
Sitat fra: RJK på tirsdag 01. april 2025, klokken 11:19Ligger egen tråd i Hyundai/Kona-forumdelen som omhandler oppdatering av kart.

burde ja... funket ikke med mac.  Må
Forsøke å finne en vanlig pc et sted ! Thx!
Du får ikke kjørt WindowsOS eller linux som en virtuell maskin på Mac'en din? Vet du kan kjøre det med Parallell, ihvertfall på Intel-baserte maskiner.

Pass også på a kortet må vel være formatert i Fat32 tror jeg det er. Usikker på om det funker med noen av de som både PC og Mac kan jobbe med uten ekstra programvare...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Stig@tle

Blir vel tell at jeg må spørre noen m pc om de kan ta minnepennen min å gjøre det for meg... 

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA