Du har ikke lenger tilgang til Superchargere...

Startet av goggo, søndag 30. mars 2025, klokken 17:41

« forrige - neste »

goggo

2 ganger har jeg fått disse meldingene nå, første gang skjedde i desember og andre gang for et par dager siden. Er dette en kjent sak som flere får? Er det noe å bry seg om, og evt melde inn til Tesla?

Det som skjer er at jeg får ladet på Supercharger helt fint, men når ladingen er ferdig så får jeg umiddelbart melding i APPen om at min superlader tilgang er sperret da jeg ikke har lagt inn gyldig betalingskort.
Men saken er at jeg har gyldig betalingskort, og jeg kan bare trykke "betal nå" i APPen og betalingen går så gjennom helt fint.

Begge ganger har jeg forsøkt å lade en gang til samme dag, og da har alt fungert helt fint.

Mvh
Hugo

Bildene under screenshot av mailene jeg får i etterkant.
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

sjokomelk

Tesla sier de har noe krøll med kontoen din, og at du bør ta kontakt med de hvis du mener noe er galt. Og siden du mener noe er galt, så hadde jeg gjort som Tesla sier og tatt kontakt med de.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA