Langtur uten supercharger

Startet av TerjeFjern, mandag 24. mars 2025, klokken 10:02

« forrige - neste »

TerjeFjern

Sitat fra: OlaM på tirsdag 25. mars 2025, klokken 06:45Hvis du ikke får til forvarming ved å navigere til Eviny så kan du bare sette navigasjonen til superladeren på Skulestadmo i forkant. Hvis det er mulighet for hyttelading så hadde jeg tilbudt eieren en vinflaske eller et godt opprundet vipps-beløp, samt ladet på lav effekt.

Takk for tips. Og takk til dere andre også. Da laster jeg ned Bilkraft-appen, så satser vi på at jeg slipper å gi Elmo mer penger.

kodax

Sitat fra: TerjeFjern på mandag 24. mars 2025, klokken 10:02På grunn av Musks angrep på den frie verden, ønsker jeg å unngå Supercharger, hvis mulig. Har kun brukt Supercharger på langtur tidligere.
Bare ikke døm oss som lader der, i hvert fall ikke oss som har gratis superlading, og dermed har et ørlite sugerør inn Musks lommebok  ;D
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Electric cars in Norway

Sitat fra: kodax på torsdag 27. mars 2025, klokken 08:08Bare ikke døm oss som lader der, i hvert fall ikke oss som har gratis superlading, og dermed har et ørlite sugerør inn Musks lommebok  ;D
Se der ja, smart move ;D

Otkristo

Sitat fra: TerjeFjern på tirsdag 25. mars 2025, klokken 12:03
Sitat fra: OlaM på tirsdag 25. mars 2025, klokken 06:45Hvis du ikke får til forvarming ved å navigere til Eviny så kan du bare sette navigasjonen til superladeren på Skulestadmo i forkant. Hvis det er mulighet for hyttelading så hadde jeg tilbudt eieren en vinflaske eller et godt opprundet vipps-beløp, samt ladet på lav effekt.

Takk for tips. Og takk til dere andre også. Da laster jeg ned Bilkraft-appen, så satser vi på at jeg slipper å gi Elmo mer penger.
Ja tipper Elon blir skikkelig lei seg nå.. men men.
Jeg får heller kompensere med å lade noen ekstra ganger 😂

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA