Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Innbytteverdi Tang

Startet av Svk, fredag 17. mai 2024, klokken 20:08

« forrige - neste »

Svk

Har fortsatt lyst på ny bil. Enten noe mindre smidigere eller en liten buss(7 til 9seter)

Jeg er ikke så vanskelig.Må ha god plass til 5 og hundebur bak i.

Noen gode ukurante biler jeg kan prøve meg på?
Jeep compass? Har litt sansen for plug in

Electric cars in Norway

Sitat fra: Svk på lørdag 31. august 2024, klokken 20:26Har fortsatt lyst på ny bil. Enten noe mindre smidigere eller en liten buss(7 til 9seter)

Jeg er ikke så vanskelig.Må ha god plass til 5 og hundebur bak i.

Noen gode ukurante biler jeg kan prøve meg på?
Jeep compass? Har litt sansen for plug in
Ift EV. Hva med de nye stasjonsvognene som har kommet nå? Flere merker der som kan være aktuelle og det er svært god bagasjeplass om ikke annet.

Svk

Stv er fin str.vil hekst ha litt bakkeklaring.orker ikke noe med 10cm bakkeklaring

edyrli

Om du vil ha ukurrant "buss" er det kanpanje på Maxus Mifa 9 nå. 200.000 i rabatt. Da havner den vel på ca 550.000 som er mye luxus familiefrakter for pengene.
Av de litt mer ukurrante kompakt SUV'ene så har du Honda e:ny1 som er på kampanje til 299.900. Det er også mye kompaktbil for pengene.
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
1996 Suzuki LS-650 Savage

Svk

Har sjekket innbytte på Tangen hos veldig mange forhandlere.de fleste legger seg på 370-380k.markedsverdi iflg RSA er 450.000.
Laveste tilbud er 300.000kr
Og flere tar ikke kina biler i bytte.

Ikke sulland heller ,importerer vel kinabiler selv?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA