Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor kjøpe øl i Strømstad?

Startet av Rosstopher, lørdag 27. januar 2024, klokken 15:40

« forrige - neste »

Rosstopher

Er det noen som har tips til en butikk med bra utvalg av 2,8 % og 3,5 % øl i Strømstad?

Jeg liker å smake på forskjellige øl, og av og til passer det å drikke litt svakere øl.

Har kjøpt masse øl på Systembolaget, jeg har smakt alt de har på Maximat og den andre butikken på Nordby. Jeg tenkte at Ica Kvantum over elva borte ved Systembolaget kanskje hadde bra utvalg, men det hadde de ikke.

Tar gjerne mot tips.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

RJK

Har du sjekket Willys nede i sentrum? Det er en temmelig stor butikk, riktignok med litt av samme profil som Hypermat i Charlottenberg, altså en form for lavprisutgave av Obs.

Og er du først i de områdene, så sjekk og ut Eurocash på ca samme sted, men i eget bygg på andre siden av den store parkeringsplassen ved der de har ene Systembolaget.

Nå er jeg ikke mye på det gamle handelsområdet, og kanskje flere av disse har stengt nå. Men sjekk gjerne ut gamle BR Food innerst på Svinesund handelsområdet, ev. og "Tobaksvagnen" rett før. De brukte å ha litt drikke utover det alle andre hadde, selv om det nok gikk mye i "standard-utvalget".

Ellers, vurder å ta deg en tur lengre inn i Sverige, eventuelt til Charlottenberg. De har litt annet utvalg på mye. Og både Hypermat, Maximat på selve senteret og ikke minst gamle EDA (nå endel av Eurocash) synes jeg har litt mer variert enn i Strømstad.

Eneste jeg savner der, er egentlig en god "Asia-butikk" lik "Asian Market".
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Rosstopher

Tusen takk for tips! Willys ser ut som den typen butikk jeg er ute etter!
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA