Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Etterlengtet oppgradering for Toyota bZ4X

Startet av Bmw_Tryne, tirsdag 26. desember 2023, klokken 07:09

« forrige - neste »

Bmw_Tryne

https://www.elbil24.no/pro/etterlengtet-oppgradering-for-toyota-bz4x/80430846

Er bak betalingsmur, men regner med at de som har elbil sparer så mye at 35/mnd prioriterer de for en god side med mye elbil innhold.

For oss som ikke har elbil ennå, hva står det / hvilke oppgraderinger snakkes det om.

Bmw 530i G30

vinterdekk

Mitt medlemskap er akkurat utløpt og jeg ble nyskjerrig på det samme.  :angel:

Kan være 24-oppgradering og fysisk knapp for forvarming av høyvoltsbatteri om jeg skal spekulere. Elbil24 har fulgt Toyota ganske tett etter at rekkeviddetestene fikk representanter fra både Subaru og Toyota til å reise til Norge for å verifisere resultatene.
På elbiljakt. Volkswagen ID.4 Pro 4MOTION AWD (2023).

TB

KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Leffi

Toyota sier at oppgraderingen ikke inkluderer fysisk knapp for  batteriforvarmer.

suverin

Kjører Solterra og Model 3.
«Can the Solterra Subaru? - Holy shit! Yeah! There is absolutely no reason not to go do Subaru stuff in the Solterra!»



moonbuggy

Infrarød varme mot føttene kom vel først i lexus. Det høres besnærende ut og skal bli spennende å se hva det innebærer i praksis. I de fleste bilene er jo ubehag med kulde ved føttene et lite problem, og gjør at man øker temperaturen i kabinen generelt.

daktari

iX har varme i paneler under rattet, midtarmlene og i døra. Det er helt genialt faktisk, fantastisk komfort. Likner kanskje helt eller litt på det Toyota forsøker.

Dobling i ladetid i -10 er fortsatt for dårlig.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

suverin

Sitat fra: daktari på onsdag 10. januar 2024, klokken 17:07Dobling i ladetid i -10 er fortsatt for dårlig.

De skal redusere ladetiden med inntil 30 minutter i -10, ikke doble ladetiden, da hadde det virkelig tatt lang tid. :)
Kjører Solterra og Model 3.
«Can the Solterra Subaru? - Holy shit! Yeah! There is absolutely no reason not to go do Subaru stuff in the Solterra!»

daktari

Sitat fra: suverin på onsdag 10. januar 2024, klokken 20:16
Sitat fra: daktari på onsdag 10. januar 2024, klokken 17:07Dobling i ladetid i -10 er fortsatt for dårlig.

De skal redusere ladetiden med inntil 30 minutter i -10, ikke doble ladetiden, da hadde det virkelig tatt lang tid. :)
Ja, litt dårlig formulering fra meg: poenget var at den bruker 30 min 10-80 ved 25 grader, men 60 min ved -10. Det er en dobling.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA