Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model S - reservasjonsoversikt

Startet av Øyvind.h, mandag 26. november 2012, klokken 12:39

« forrige - neste »

D.O

Sitat fra: Epleskreller på søndag 23. juni 2013, klokken 22:05
Det kan se ut som om de har tatt bort reservasjonsnummerene, kommer ikke opp hos meg lenger.
Ble borte når service/instruksjonsbok kom i menyen
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

P85_Norway

Fikk mail fra <<buildmymodelsEU@teslamotors.com>> i dag:

Hva nâ ?
Bestillingen din vil anses som bekreftet den July 7th. Til da kan du gjøre sâ mange endringer du vil til Model S-designen din. Du kan ogsâ velge â utsette produksjonen av din Model S med opp til seks mâneder.

Det var en link til å endre design.
Tesla M3 Performance

sindrej

Tja, hva lurer du egentlig på ?  Det står jo rimelig krystallklart der.  Du kan endre så mye du vil frem til den 7 juli, da blir designen låst og bilen blir slik.

glaserud

"Hva nå ?" er en del av eposten fra Tesla. Google translatesk for "What now?"
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

D.O

Fikk også en slik epost med 7 juli. Har alle fått det? Eller er det som følge av at man har ønsket å legge til evt endre på utstyr og vært i kontakt med Tesla   ???
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

NorwegianX

Jeg gjorde en farge endring i går, og fikk den aktuelle mailen i etterkant.

Hvis man følger linken i mailen så kommer man til design siden der man kan velge de forskjellige opsjonene.

Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

Callaway

Sitat fra: D.O på tirsdag 25. juni 2013, klokken 00:54
Fikk også en slik epost med 7 juli. Har alle fått det? Eller er det som følge av at man har ønsket å legge til evt endre på utstyr og vært i kontakt med Tesla   ???

Jeg også fikk det - etter å ha ventet på papirarbeidet i ca to uker etter finalizing. Fikk beskjed på telefon i går om at jeg måtte finalize på nytt. Ikke sikkert du må det, men kanskje verdt å dobbeltsjekke i MyTesla?

Jimpec

Jeg tror at noen av oss har fått denne mailen er noe tilfeldig. Jeg tror det har en slags deadline rundt 7.-8. juli før de låser ordrene for endringer.
Jeg snakket med Heidi for en liten uke siden og da sa hun at jeg hadde ca 3 uker på meg for å gjøre eventuelle justeringer på min ordre. Etter at jeg endret noe på konfig tidlig denne uken fikk jeg også denne mailen. Datoen samsvarer med de 3 ukene hun refererte til tidligere.

Dette er nok sikkert en oppdatert del av ny prosess for reservasjon og hurtig finalize.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

takktakk

Sitat fra: D.O på tirsdag 25. juni 2013, klokken 00:54
Fikk også en slik epost med 7 juli. Har alle fått det? Eller er det som følge av at man har ønsket å legge til evt endre på utstyr og vært i kontakt med Tesla   ???

Har et relativt lavt nummer på 1200-tallet og har ikke fått den mailen.
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

Jimpec

Det er vel kanskje bare de som har gjort endringer samt relativt nye reservasjoner som har fått denne.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Kenneth Waal

Da har jeg betalt depositumet på 15.000,-
Har blitt lovet bilen i Desember 2013.

Tesla Model S Performance - Alt av utstyr bortsett fra Performance plus, vinterpakke og pakkehylle.

Gleder meg som en unge til jeg får bilen.
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

valvolainen

Grattis!
Slett ikke verst at de rekker fortsatt å levere biler før jul!
Kjenner det blir fin og hard pakke til far i år:=)

el-fanboy

Sitat fra: Kenneth Waal på lørdag 29. juni 2013, klokken 17:03

Gleder meg som en unge til jeg får bilen.

Gratulerer - og du er i godt selskap om å glede deg!  :D

Det var en tidligere her i tråden som sa han hadde ikke gleda seg sånn siden julaften '84. Det kan jeg kjenne meg igjen i! Man skal ikke undervurdere magien i en Commodore 64. Eller i en model S.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

laumb

Sitat fra: valvolainen på lørdag 29. juni 2013, klokken 17:21
Kjenner det blir fin og hard pakke til far i år:=)

Trodde de pakkene var forbeholdt mor jeg? :D

Gusse

Sitat fra: laumb på lørdag 29. juni 2013, klokken 22:28
Sitat fra: valvolainen på lørdag 29. juni 2013, klokken 17:21
Kjenner det blir fin og hard pakke til far i år:=)

Trodde de pakkene var forbeholdt mor jeg? :D
Tenkte d samme, men du kom meg i forkjøpet med komentaren:-D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA