Montering av ekstra speedometer

Startet av gjobjo, ons 16. aug 2023, kl. 20:47

« forrige - neste »

gjobjo

Skulle montere et slikt ekstra Speedometer men når jeg tok av det dekslet bak i baksetet så var den kontakten festet slik at jeg ikke fikk kople til den grenkontakten, den satt bom fast, er det ikke mulig lengre å montere ekstra ting der lengre? noen som kan forklare hvordan jeg skal få splitten den kontakten, den satt bom fast? er det noe clips der? var merkelig
Tesla Model Y  LR 2023
Hyundai Ioniq 2020

RJK

Sitat fra: gjobjo på ons 16. aug 2023, kl. 20:47Skulle montere et slikt ekstra Speedometer men når jeg tok av det dekslet bak i baksetet så var den kontakten festet slik at jeg ikke fikk kople til den grenkontakten, den satt bom fast, er det ikke mulig lengre å montere ekstra ting der lengre? noen som kan forklare hvordan jeg skal få splitten den kontakten, den satt bom fast? er det noe clips der? var merkelig
Skal være klips som må presses inn for å splitte de. Se fra ca 6:20 i denne instruksjonsvideoen (som riktignok er for TM3):

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

gjobjo

Sitat fra: RJK på ons 16. aug 2023, kl. 22:15
Sitat fra: gjobjo på ons 16. aug 2023, kl. 20:47Skulle montere et slikt ekstra Speedometer men når jeg tok av det dekslet bak i baksetet så var den kontakten festet slik at jeg ikke fikk kople til den grenkontakten, den satt bom fast, er det ikke mulig lengre å montere ekstra ting der lengre? noen som kan forklare hvordan jeg skal få splitten den kontakten, den satt bom fast? er det noe clips der? var merkelig
Skal være klips som må presses inn for å splitte de. Se fra ca 6:20 i denne instruksjonsvideoen (som riktignok er for TM3):

Takker, fikk det til, skikkelig lys og et lite flatjern så kom den kontakten løs, fikk montert uten problemer :-)
Tesla Model Y  LR 2023
Hyundai Ioniq 2020

RJK

Sitat fra: gjobjo på tor 17. aug 2023, kl. 19:42
Sitat fra: RJK på ons 16. aug 2023, kl. 22:15

Takker, fikk det til, skikkelig lys og et lite flatjern så kom den kontakten løs, fikk montert uten problemer :-)
Så flott!

Og takk for tilbakemelding! :)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA