Tesla Model Y fra Texas med HW4.0

Startet av Kakemoms, tor 25. mai 2023, kl. 19:03

« forrige - neste »

Kakemoms

Tesla MYLR, Midnight Cherry Red, 19", 2023 (Bestilt 23 Mars, Levering: J̶u̶l̶y̶-̶S̶e̶p̶t̶e̶m̶b̶e̶r̶,̶ ̶4̶ ̶J̶u̶l̶y̶-̶1̶3̶ ̶A̶u̶g̶u̶s̶t̶, ̶ ̶2̶2̶-̶3̶0̶ ̶J̶u̶n̶i̶,̶ ̶A̶u̶g̶u̶s̶t̶-̶S̶e̶p̶t̶e̶m̶b̶e̶r̶, 3̶-̶1̶8 ̶J̶u̶l̶y̶,
 Levert 29 Juni!)
KIA e-Niro 2020
VW E-Golf 2015

Kakemoms

Det er visst bekreftet av noen som har sett flere biler med HW4:

https://www.notateslaapp.com/news/1441/tesla-has-introduced-fsd-hardware-4-0-on-the-model-y

Kjørte nettopp forbi Flatåsen her i Trondheim og der stod det 100+ Tesla Model Y klare til utlevering. Hadde vært interessant å visst om noen av disse har HW4. En av dem var Midnight Cherry Red, men dessverre ikke min  :'( .
Tesla MYLR, Midnight Cherry Red, 19", 2023 (Bestilt 23 Mars, Levering: J̶u̶l̶y̶-̶S̶e̶p̶t̶e̶m̶b̶e̶r̶,̶ ̶4̶ ̶J̶u̶l̶y̶-̶1̶3̶ ̶A̶u̶g̶u̶s̶t̶, ̶ ̶2̶2̶-̶3̶0̶ ̶J̶u̶n̶i̶,̶ ̶A̶u̶g̶u̶s̶t̶-̶S̶e̶p̶t̶e̶m̶b̶e̶r̶, 3̶-̶1̶8 ̶J̶u̶l̶y̶,
 Levert 29 Juni!)
KIA e-Niro 2020
VW E-Golf 2015

Sveen

Thalgar

Kraftigare datamaskin, nye kamera med høgare oppløysing (men bare to frontkamera). Litt usikkert om radar har blitt reintrodusert på Model Y   med dette, men er installert på X og S.
Model Y LR Quicksilver, 2023

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Model Y

Sitat fra: Kakemoms på fre 26. mai 2023, kl. 12:45Det er visst bekreftet av noen som har sett flere biler med HW4:

https://www.notateslaapp.com/news/1441/tesla-has-introduced-fsd-hardware-4-0-on-the-model-y

Kjørte nettopp forbi Flatåsen her i Trondheim og der stod det 100+ Tesla Model Y klare til utlevering. Hadde vært interessant å visst om noen av disse har HW4. En av dem var Midnight Cherry Red, men dessverre ikke min  :'( .

Henter en RWD der. Hvordan kan jeg sjekke om det er HW4?
Jeg tviler btw, er nok siste prio.
De som har kommet med HW4 ser ikke ut til å ha ekstra kamera foran osv.
Håper Vision parkering blir bedre.

Model Y

Da er det nok HW3 fra Shanghai ennå.

Radial

Blir jo sikkert litt hipp som happ hvem som får dette.
Man bruker jo opp det man har av HW3, før man legger ut noe nytt... med Model 3 "refresh" er jo en god kandidat for å være full HW4 fra begynnelsen, og Kina stenger ned i en liten periode straks for å introdusere den.
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA