Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utkjøp leasing

Startet av mthoring, mandag 15. mai 2023, klokken 15:55

« forrige - neste »

mthoring

Nærmer seg tiden for tilbakelevering av bil og har noen spørsmål til dere som har fått kjøpt ut bil.

1. Noen som har fått kjøpt ut leasingbil direkte av Møller bilfinans, eller må det alltid gå via forhandler?

2. Hvilke pristilbud har folk fått?

3. Må man uansett gjennomgå den NAF-sjekken og betale for eventuelle skavanker selv om den kjøpes ut?

4. Er det kunde som betaler for eventuell forhåndssjekk?
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

mthoring

Svarer meg selv her... Sendte mail til bilfinans som videresendte forespørselen til en Møller-forhandler. Fikk et pristilbud som var ok minus.

Måtte bare angi km-stand og signere noen papirer, samt overføre penger så skulle det være i orden uten noe fysisk oppmøte noe sted med bilen.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Electric cars in Norway

Sitat fra: mthoring på søndag 11. juni 2023, klokken 13:44Svarer meg selv her... Sendte mail til bilfinans som videresendte forespørselen til en Møller-forhandler. Fikk et pristilbud som var ok minus.

Måtte bare angi km-stand og signere noen papirer, samt overføre penger så skulle det være i orden uten noe fysisk oppmøte noe sted med bilen.
Men kjøpte du den ut? Hadde du også det første leasing tilbudet på tusen i måneden isch?

Eller var du med på den andre runden?

mthoring

Sitat fra: Electric cars in Norway på søndag 11. juni 2023, klokken 14:03Men kjøpte du den ut? Hadde du også det første leasing tilbudet på tusen i måneden isch?

Eller var du med på den andre runden?

Er en grei bybil som det har vært null tull med og jeg vet er godt behandlet, så endte på å kjøpe den ut.
Var med på andre runden, så det er den utgaven med bittelitt mer utstyr. Pristilbudet var på ca. det jeg ser at de rimeligste (launch edition) ligger ute for på Finn.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA