Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Visning av EX90

Startet av bmw2002, torsdag 11. mai 2023, klokken 08:15

« forrige - neste »

bmw2002

Så på EX90 i går. Må innrømme at jeg ikke fikk godfølelsen.

Var merkelige lysforhold, mulig det har noe av skylda.

Fargen de har valgt så ikke bra ut. Bilen så/føltes heller ikke spesielt premium ut med tanke på at dette er toppmodellen til Volvo.

Masse plass, sikkert bil, men ikke så premium som man skulle tro.

daktari

Det ble sagt på visningen jeg var at dette var en pre-produksjon som ikke var representativ for endelig produkt.
Vi fikk ikke prøvesitte, men jeg syntes det så bra ut.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

BHKR

Så den på tirsdag. Jeg må si jeg synes det ser veldig lovende ut. Designet liker jeg svært godt. Eneste jeg har å utsette er at det nettopp kom en nyhet på Broom.no om at produksjon blir utsatt.

Otkristo

Sitat fra: BHKR på torsdag 11. mai 2023, klokken 19:41Så den på tirsdag. Jeg må si jeg synes det ser veldig lovende ut. Designet liker jeg svært godt. Eneste jeg har å utsette er at det nettopp kom en nyhet på Broom.no om at produksjon blir utsatt.
Utsatt pga ? Hold deg fast, software utfordringer...

geear

Sitat fra: bmw2002 på torsdag 11. mai 2023, klokken 08:15Så på EX90 i går. Må innrømme at jeg ikke fikk godfølelsen.

Var merkelige lysforhold, mulig det har noe av skylda.

Fargen de har valgt så ikke bra ut. Bilen så/føltes heller ikke spesielt premium ut med tanke på at dette er toppmodellen til Volvo.

Masse plass, sikkert bil, men ikke så premium som man skulle tro.
Er Volvo et premium-merke?

Har eid en XC90 i noen år, tror faktisk det er den eneste Volvoen jeg har sittet bak rattet i. Syns den var "bøs" utvendig, men følte ikke at det var noe premium-bil innvendig, utover god komfort. Mye plast, knapper opplevdes billig (selvfølgelig lite av det i nye modeller nå) og skinnet Volvo bruker gir meg ikke noen godfølelse.

Oddaa

Sitat fra: geear på fredag 12. mai 2023, klokken 13:18Er Volvo et premium-merke?

Har eid en XC90 i noen år, tror faktisk det er den eneste Volvoen jeg har sittet bak rattet i. Syns den var "bøs" utvendig, men følte ikke at det var noe premium-bil innvendig, utover god komfort. Mye plast, knapper opplevdes billig (selvfølgelig lite av det i nye modeller nå) og skinnet Volvo bruker gir meg ikke noen godfølelse.
Hvilken årsmodell XC90 refererer du til og hvilket interiør/ skinnkvalitet hadde du?

Etter min mening var/er (siste generasjon) XC90 fullt på høyde med premium-konkurrentene, til dels foran mange da den kom. Noen tilvalg kreves, nappaskinnet i de ventilerte komfortsetene synes jeg er topp.
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Lappsokk

Sitat fra: bmw2002 på torsdag 11. mai 2023, klokken 08:15Så på EX90 i går. Må innrømme at jeg ikke fikk godfølelsen.

Var merkelige lysforhold, mulig det har noe av skylda.

Fargen de har valgt så ikke bra ut. Bilen så/føltes heller ikke spesielt premium ut med tanke på at dette er toppmodellen til Volvo.

Masse plass, sikkert bil, men ikke så premium som man skulle tro.
Ja enig. Meget rart at de velger denne lyssettingen, spesielt med tanke på at dette er en farge de ikke har hatt før så derfor ikke mulig å se ellers før man skal bestille. Foruten om en liten fargeprøve da....
Jeg syns faktisk det er bedre at bilen kommer noen mnd senere om dette forhindrer barnesykdommer, da dette er utrolig kjedelig med nye biler. Håper bare den kommer ila 2024 for er redd det kommer mer avgifter i 2025...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA