Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla deler bilder

Startet av orl7368, fredag 07. april 2023, klokken 09:40

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Olr :+1: takk for lenken.

Dette er jo alvorlig....jeg vet ikke hva jeg synes er verst.....utro ansatte eller alt de fant :o

Kopi under oversatt via Google:

Men mellom 2019 og 2022 delte grupper av Tesla-ansatte privat via et internt meldingssystem, noen ganger svært invasive videoer og bilder tatt opp av kundenes bilkameraer , ifølge intervjuer fra Reuters med ni tidligere ansatte.

RJK

Er det bilens kameraer, bilprodusenten eller eier" som er mest relevant å klandre, når man blir filmet gående naken mot en bil man vet har en funksjon for å filme hendelser utenfor bilen? Enkelte er så korttenkte og ignorant, at de utgjør en fare for seg selv...  8)

Så kan det selvsagt stilles spørsmål om hva de ansatte gjør med slikt. Den skal jeg ikke krangle på at er problematisk.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Kim-

Samme greien som de ansatte i Verisure gjorde med alle kameraene i husene
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA