Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får jeg kjøpt like felger som Induction eller Überturbine felger?

Startet av Petter-S, onsdag 29. mars 2023, klokken 18:41

« forrige - neste »

Petter-S

Hei, er på jakt etter vinterhjulpakke som er mest mulig lik enten Induction eller Überturbine, finnes det?

olavxxx

Vil du ha like felger som induction eller uberturbine er min anbefaling: se på finn.
Er mange som selger hjul pga de vil ha noe annet enn originale hjulene.
Da vil du kunne finne relativt "ubrukte", strøkne hjul, til "god pris".

Petter-S

Sitat fra: k1 på onsdag 29. mars 2023, klokken 21:01Fåes i ulike str med de dekkene du ønsker: https://www.dekk24.no/?CMD=Product&PID=166459&CID=&Bil=3327&Diameter=20
Takk for svar.  Hva er forskjellen på disse tre, og hvilken bør jeg velge?

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Virker som om denne er identisk induction;

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Sitat fra: olavxxx på torsdag 30. mars 2023, klokken 09:36Vil du ha like felger som induction eller uberturbine er min anbefaling: se på finn.
Er mange som selger hjul pga de vil ha noe annet enn originale hjulene.
Da vil du kunne finne relativt "ubrukte", strøkne hjul, til "god pris".
Ja, funderte litt på det.  Men prisene er typisk 25 000 +/-  og da må man kjøpe ny gummivinter og skifte over. Da blir det fort ganske dyrt. Med mindre man er heldig å treffe på en av disse to på vinter

Rosstopher

Khan Turbin II har det dekselet over boltene i midten, og ser dermed mer ut som originale Uberturbine felger. Jeg har selv Khan Turbin (ikke nummer II) 20" som vinterfelger på min Y.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Petter-S

Endte opp med å kjøpe disse Khan Turbin 2-felgene, og de er hjemme boden.  Det som gjenstår er denne senterkoppen. Hadde håpet at induction senterkoppen passet disse felgene, men det gjorde dem ikke. Dem går inn, men Khan sin dybde er lengre enn original induction felger.  Noen som har tips til klister eller lignende sånn jeg får dekket over Khan-logoen?

Rosstopher

2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Petter-S

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA