Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"Plaid" baklykter på eldre Model S

Startet av BMW850, torsdag 23. mars 2023, klokken 01:49

« forrige - neste »

BMW850

Noen som vet om dette går an? Tilstanden på lyktene på min 2014 modell begynner å bli litt skral ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

RJK

Nå vil jeg tippe det er forskjell på fysisk størrelse på disse, da Plaid i EU-versjonen skal ha plass til en schwær CCS-port på venstre bak, mot den gamle som er på størrelse med den som nå kalles "NACS - North American Charging Standard".

Men kan jo selvsagt ta feil, at de har fått plass på samme plassen likevel, en jeg tviler...

8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Ellemelle

Det er bare å sjekke i delekatalogen på https://epc.tesla.com (må være Tesla-eier for å få tilgang)

BMW850

Delekatalogen vil selvfølgelig ikke gi noe svar på dette. Plaid-baklykter vil jo der kun samsvare med disse modellene altså fra 2022 eller når den modellen kom. Men om det kan gå i praksis hadde vært interessant å vite.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA