Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gladnytt for de av oss som bruker blinklys?

Startet av Hjortefot, mandag 16. januar 2023, klokken 13:08

« forrige - neste »

Hjortefot

Har ikke sett noe høylydt klaging over funksjonen her. Det er kanskje ikke så vanlig å blinke så mye?

Jeg koste meg iallfall godt da jeg oppdaget den halvnye funksjonen som automatisk slår av blinklys etter filskifte. For meg virket det som at bilen gikk fra å blinke 3 ganger (eller til du hadde svinget fram og tilbake) til å blinke til jeg var ferdig med det jeg blinket for. Herlig! Her skal det blinkes!  ;) ;) ;)
Model 3 LR - 2019

OlaM

Kom i holiday update, nevnt i denne tråden: https://elbilforum.no/index.php?topic=62719.30

Det funker veldig bra synes jeg. Bortsett fra blinking ut av rundkjøringer, der er det vel ikke nok linjekryssing eller rattutslag etter at blinklyset er aktivert. Greit nok det når du får kontinuerlig blink av halvveis trykk og det funker så bra på feltskifte og i kryss.
'21 3LR

geear

Syns det fungerte elendig... tok ikke lange tiden før jeg slo det av.

Klykken

Sitat fra: geear på tirsdag 17. januar 2023, klokken 14:39
Syns det fungerte elendig... tok ikke lange tiden før jeg slo det av.
Samme. Blinka meg ut i evigheten av ei rundkjøring. :P
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

lightscribe


Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Hjortefot

Model 3 LR - 2019

jlan

Sitat fra: Klykken på tirsdag 17. januar 2023, klokken 14:49
Sitat fra: geear på tirsdag 17. januar 2023, klokken 14:39
Syns det fungerte elendig... tok ikke lange tiden før jeg slo det av.
Samme. Blinka meg ut i evigheten av ei rundkjøring. :P
Tesla har aldri hatt taket på rundkjøringer, men det er håp:
https://www.lsbeckerlaw.com/blog/2022/04/why-are-roundabouts-being-built-in-california/ 
SitatWhile they may have been rare in the past, roundabouts are springing up throughout California, with three in Hayward and one in Fremont.
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA