Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Blå - et dårlig valg?

Startet av Petter-S, lørdag 14. januar 2023, klokken 12:44

« forrige - neste »

Petter-S

Skal bestille meg en en Model Y, og etter å ha hatt 3 sorte biler på rappen(ikke tesla), så vurderer jeg å gå for en blå denne gangen.  Bestiller en ny, men etter å ha sett på Finn så stusser jeg på at det er veldig få blå biler ute. Vil det bety at denne vil bli tungsolgt når den skal skiftes ut?  noen som vet noe om dette.

HOFFERN342

Sitat fra: Petter-S på lørdag 14. januar 2023, klokken 12:44
Skal bestille meg en en Model Y, og etter å ha hatt 3 sorte biler på rappen(ikke tesla), så vurderer jeg å gå for en blå denne gangen.  Bestiller en ny, men etter å ha sett på Finn så stusser jeg på at det er veldig få blå biler ute. Vil det bety at denne vil bli tungsolgt når den skal skiftes ut?  noen som vet noe om dette.
Nei.. er en fin farge. Det er derimot veldig få leveranser med blå biler som kommer til landet... og de kommer kun fra Kina. Mange mistenker at Tesla skal lansere en ny blåfarge ut av Berlin snart, men ingen vet helt når.. nå har de jo nettopp lansert ny rødfarge og sølvfarge.


Sent from my iPad using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA