Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pre refresh gulvmatter i model S 2023

Startet av OleJA, mandag 26. desember 2022, klokken 18:21

« forrige - neste »

OleJA

En liten advarsel til evt andre som måtte prøve det samme:

I mangel av gulvmatter til min nye Model S så tenkte jeg at det var en god ide å flytte over gulmatter fra 'Gamla'. (Orginal Tesla matter) Svært dårlig ide siden disse har en ganske høy kant innerst ved pedalene. Watt-pedalen hekter i denne kanten, og det var ikke like morsomt når den låser seg på full 'watt'.


daktari

Sitat fra: OleJA på mandag 26. desember 2022, klokken 18:21
En liten advarsel til evt andre som måtte prøve det samme:

I mangel av gulvmatter til min nye Model S så tenkte jeg at det var en god ide å flytte over gulmatter fra 'Gamla'. (Orginal Tesla matter) Svært dårlig ide siden disse har en ganske høy kant innerst ved pedalene. Watt-pedalen hekter i denne kanten, og det var ikke like morsomt når den låser seg på full 'watt'.
Uffda, skummelt! Gikk det bra med bil og folk?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

geear


Hodetelefoner

Dette gjorde gjorde mattene som kom i 2015 hos Tesla også. De var ikke testet med aluminium pedalene i P85D. Det var ikke så moro i Oslo :p
Løste problemet ved å kutte vekk delen som hang seg fast. Tesla svarte aldri på mailen hvor jeg sa ifra om dette
https://youtu.be/nclcjKLFonA

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA