Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dum tid å kjøpe elbil?

Startet av oled, fredag 28. oktober 2022, klokken 07:28

« forrige - neste »

arthur

Er ikke f.eks Volvo nå en kinesisk bil? Og Polestar? Kvaliteten på disse er vel et par hestehoder over kvaliteten på f.eks Tesla? :+1:
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Daniel_0007

Sitat fra: arthur på fredag 09. desember 2022, klokken 17:00
Er ikke f.eks Volvo nå en kinesisk bil? Og Polestar? Kvaliteten på disse er vel et par hestehoder over kvaliteten på f.eks Tesla? :+1:

Har det? Vært mye problemer med ps2 såvid jeg vet, spesielt i starten.
Tesla skrudd sammen i Kina vil jeg si holder like bra kvalitet
Model 3 2019 LR Rwd

arthur

I starten ja, men ikke nå i følge de som har bilen.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Thalgar

Så kva skjer etter nyttår tru, etter moms, vektavgift og generelt færre fordelar med elbil? Går interessa for elbilar generelt ned, eller blir det eit skifte frå nytt til brukt? Blir kanskjebrukte fossilbilar "vinnarane", i det folk som var i tvil om elbil heller held seg til det dei kjenner?
Model Y LR Quicksilver, 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA