Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kaputt lader i min Classic

Startet av Svein-O, mandag 10. oktober 2022, klokken 22:06

« forrige - neste »

Svein-O

Så kom dagen, dagen jeg eier en kjørbar Classic som ikke lenger kan lades. Laderen har hatt en «indre brann» og er totalskadet.
Prøver å venne meg til tanken at nå er neste steg hugger'n. Kan det finnes en lader der ute som savner en bil å bo i ?

Hilsen Svein-Olaf
Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

Caspar

Stygg sak, er jo ikke uvanlig at det er den veien det går med disse laderne.
Det er vel også grunnen til at det sjelden ligger mange hele ladere rundt om.
Men styr for for all del unna huggeren. Classic begynner å bli sjelden nå.
(Hvilken farge er det på den?)
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

elektrolux

Vi har slike ladere for salg. Dessverre er det slik at jo mer populær delen er (grunnet at den ofte går i stykker) stiger prisen.

Vi må også ofre en ellers hel bil for å få tak i en slik.

Dermed koster den 10 000 kr
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Svein-O

Da har jeg i alle fall mulighet til ordne dette. Men jeg trenger en liten tenkepause, slik at jeg gjør riktig valg.

Fargen er forøvrig rød.
Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Svein-O

Hei

Jeg har nå bestemt meg for å avhende Thinken. Hvis noen er interressert i å hente den, er det bare å melde seg. Jeg venter en stund, før jeg tar den til huggeren.
Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

elektrolux

Anbefaler å avetere den på Mobile.de

Ikke så lenge siden Think classic ble annonsert til 10 000 Euro. I Tyskland oppgraderes batteripakken til Litium og trenger ikke den originale laderen
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Svein-O

Ja, jeg har den ennå. Men den står klar for «neste etappe», som sannsynligvis blir huggeren. Har ikke plass til en bil ikke får brukt (selv om det er en Classic). Jeg gir et hint når dagen nærmer seg.
Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Svein-O

Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

OneMore

Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Svein-O

Rød. Den går til huggeren til uka. Hvis noen vil hente den, snakker vi om vrakpant.
Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

OneMore

Ikke umulig jeg vet om den lader til deg til langt mer overkommelig pris..
Og mulig en som vil ha bilen om det ikker er aktuelt.
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

elektrolux

#14
Og i Tyskland er det stor etterspørsel etter disse perlene. Selges for 6-8000 Euro.

Ikke send til huggeren.

Fint om du kan legge ut noen bilder
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA