Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hengerfeste ikke på lager...til evig tid?

Startet av saphran, torsdag 15. september 2022, klokken 12:11

« forrige - neste »

OrikkO

#30
 :-\
Tilbakemelding etter å ha fulgt oppskriften i forumet her.
TMY i bestilling - levering sept.

REN-BIL


Lucaria

#32
Det er litt tungvindt å forholde seg til Emea e-shoppen og. Jeg bestillte 2x hjulposer (2stk i hver pakke) men fikk totalt 1 pakke dvs 2stk poser.

Jeg sende mail med en gang (19 oktober) og etter 2 uker hade jeg fortsatt ikke fått svar. Da la jeg in en forespørsel i appen, men der fikk jeg også svar at eshop-ting må håndteres av eshoppen og er ikke noe de kan hjelpe til med.

Etter purring fikk jeg svar noen dager etter det hade gått 2 uker. Da skulle de ordne det.

Har fortsatt ikke fått det jeg betalte for den 14. Oktober og ingenting er på vei i posten enda.

Så når shoppen virker så er de kjappe som fy på leverig syns jeg. Når det ikke virker tar det veldig lang tid.

geear

Sitat fra: REN-BIL på tirsdag 08. november 2022, klokken 16:04
Der ble smutthullet effektivt lukket?
Noen har fått det gjort på den måten helt siden starten, det har variert hele tiden. Dessverre. Tipper hen kan ha hell ved å prøve andre servicesentere for eksempel.

larstd

Jeg valgte "be om service" i appen, og beskrev at jeg ønsket hengerfeste montert. Fikk svar dagen etter og kunne  velge time. Fikk montert hengerfeste på mandag :-)

Dog ganske håpløst håndtert av Tesla, at det står utsolgt i webshopen på ubestemt tid, mens noen får montert via serviceforespørsel.

tornaldo

For de som skulle være interessert, så var hengerfeste inkludert ved henting av ny 2023 TMY P i dag. Hengerfeste var inkludert i prisen når jeg gjorde bestillingen.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Contango

Sitat fra: tornaldo på onsdag 09. november 2022, klokken 19:05
For de som skulle være interessert, så var hengerfeste inkludert ved henting av ny 2023 TMY P i dag. Hengerfeste var inkludert i prisen når jeg gjorde bestillingen.
Samme løsning som ettermontert?
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

tornaldo

Sitat fra: Contango på onsdag 09. november 2022, klokken 19:17
Sitat fra: tornaldo på onsdag 09. november 2022, klokken 19:05
For de som skulle være interessert, så var hengerfeste inkludert ved henting av ny 2023 TMY P i dag. Hengerfeste var inkludert i prisen når jeg gjorde bestillingen.
Samme løsning som ettermontert?

Vet ikke, har ikke bruk for hengerfeste. Blir sikkert liggende i garasjen og overført ubrukt til neste eier.  :)
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Elbil-66

#38
Sitat fra: larstd på onsdag 09. november 2022, klokken 12:36
Jeg valgte "be om service" i appen, og beskrev at jeg ønsket hengerfeste montert. Fikk svar dagen etter og kunne  velge time. Fikk montert hengerfeste på mandag :-)

Dog ganske håpløst håndtert av Tesla, at det står utsolgt i webshopen på ubestemt tid, mens noen får montert via serviceforespørsel.
Ja det ser ut til at dette er ganske så tilfeldig hvem som får montert.
Jeg bestilte hengerfeste i slutten av juni og det ble sendt til Trondheim servicesenter. Men hørte ingenting. Har prøvd å bestille montering et par ganger, men får samme svar. Kan ikke montere på grunn av manglende styreboks for lysene!  Har også prøvd og få utlevert hengerfestet, ettersom det er tredjepart som monterer dette for Tesla Trondheim. Men får ikke svar! Så jeg tror det er noen andre som har fått mitt hengerfeste montert! Ganske frustrerende dette, har tross alt betalt 10000,- og det var en av grunne at jeg byttet bil var for å få en bil med hengerfeste.

saphran

Som jeg skrev da jeg opprettet denne tråden så har jeg ventet lenge på at hengerfeste skulle returnere i shoppen, men nå prøvde jeg å gjøre som folk har tipset om her; I forbindelse med et servicebesøk for å fikse noe annet la jeg inn forespørsel om montering av hengerfeste også - og vipps så var det montert! :)

snakkesalig

Sitat fra: saphran på tirsdag 15. november 2022, klokken 10:36
Som jeg skrev da jeg opprettet denne tråden så har jeg ventet lenge på at hengerfeste skulle returnere i shoppen, men nå prøvde jeg å gjøre som folk har tipset om her; I forbindelse med et servicebesøk for å fikse noe annet la jeg inn forespørsel om montering av hengerfeste også - og vipps så var det montert! :)
Hvor i landet var det?

znkr

Sitat fra: Elbil-66 på lørdag 12. november 2022, klokken 22:24
Sitat fra: larstd på onsdag 09. november 2022, klokken 12:36
Jeg valgte "be om service" i appen, og beskrev at jeg ønsket hengerfeste montert. Fikk svar dagen etter og kunne  velge time. Fikk montert hengerfeste på mandag :-)

Dog ganske håpløst håndtert av Tesla, at det står utsolgt i webshopen på ubestemt tid, mens noen får montert via serviceforespørsel.
Ja det ser ut til at dette er ganske så tilfeldig hvem som får montert.
Jeg bestilte hengerfeste i slutten av juni og det ble sendt til Trondheim servicesenter. Men hørte ingenting. Har prøvd å bestille montering et par ganger, men får samme svar. Kan ikke montere på grunn av manglende styreboks for lysene!  Har også prøvd og få utlevert hengerfestet, ettersom det er tredjepart som monterer dette for Tesla Trondheim. Men får ikke svar! Så jeg tror det er noen andre som har fått mitt hengerfeste montert! Ganske frustrerende dette, har tross alt betalt 10000,- og det var en av grunne at jeg byttet bil var for å få en bil med hengerfeste.
Bestilte også i juni tvert etter at jeg hadde fått utlevert bil. Har etterspurt status flere ganger og da ble det også henvist til manglende styreenhet. Fikk tilfeldigvis beskjed nå i dag om at det er klart for montering kommende uke. Trondheim.
Model Y LR 2022

SiFi

Jeg snakket nylig med service desk og ba fint om montering og fikk montert hengerfeste. Så har dere behov ville jeg prøvd.

EKN

Denne uken forsøkte jeg å bestille service og be om montering av tilhengerfeste slik oppskriften i tråden viser. Fikk det montert 4 dager etter jeg la inn sak i appen. Montering hos Tesla Åsane. Anbefaler folk å teste dette.

saphran

Sitat fra: snakkesalig på tirsdag 15. november 2022, klokken 11:19
Sitat fra: saphran på tirsdag 15. november 2022, klokken 10:36
Som jeg skrev da jeg opprettet denne tråden så har jeg ventet lenge på at hengerfeste skulle returnere i shoppen, men nå prøvde jeg å gjøre som folk har tipset om her; I forbindelse med et servicebesøk for å fikse noe annet la jeg inn forespørsel om montering av hengerfeste også - og vipps så var det montert! :)
Hvor i landet var det?

Det var i Åsane, Bergen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA