Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ørsta

Startet av Vikingo, mandag 01. oktober 2012, klokken 17:47

« forrige - neste »

Vikingo

Det er planar om å få ein snøggladdar i Furene i Ørsta står det i Mørenytt.  ;)
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

Aspiranten

Hvorfor ikke i Volda heller? Mer spennende man kan benytte seg av der mens man venter...
Nissan Leaf

cra

Er ikke poenget med hurtiglader at man ikke skal trenge å finne så mye å gjøre på i mellomtida da?  ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Aspiranten

Jeg orker ikke å sitte i bilen en times tid vinterstid  :-\

Med mindre du bygger hurtiglader og tilbyr arkadegaming i garasjen  :D
Nissan Leaf

cra

Sitat fra: Aspiranten på onsdag 03. oktober 2012, klokken 00:16
Jeg orker ikke å sitte i bilen en times tid vinterstid  :-\
Med mindre du bygger hurtiglader og tilbyr arkadegaming i garasjen  :D

He he, lenge siden sist jeg var i Ørsta, så jeg skal ikke uttale meg om hvor mye det er å ta seg til der vs Volda. Snublet ikke over så veldig mye sist jeg var i Volda heller.

Det blir neppe hurtiglading i garasjen, men kommer du innom for å lade så skal du i alle fall slippe å fryse. Arcadegaming kan det hende det kan bli litt av etterhvert. Kanskje en ide for andre ladesteder? Så har man noe å gjøre mens man venter ved bilen?  :D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Vikingo

Sitat fra: Aspiranten på tirsdag 02. oktober 2012, klokken 22:34
Hvorfor ikke i Volda heller? Mer spennende man kan benytte seg av der mens man venter...

Det var det som sto i avisa......
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA