Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

hull i ladebrikke?

Startet av Anna P, lørdag 30. juli 2022, klokken 11:16

« forrige - neste »

Anna P

Hei, igår fikk jeg ladebrikke  i posten. denne er dekket med plast og så det stedet hvor det skulle vært et hull. hvordan lager man egentlig hull? må man rive av plasten? beklager for et dumt spørsmål. men dette er bare så irritabelt at jeg ikke finner ut av det.

vesttrønder

Sitat fra: Anna P på lørdag 30. juli 2022, klokken 11:16
Hei, igår fikk jeg ladebrikke  i posten. denne er dekket med plast og så det stedet hvor det skulle vært et hull. hvordan lager man egentlig hull? må man rive av plasten? beklager for et dumt spørsmål. men dette er bare så irritabelt at jeg ikke finner ut av det.
Plast går sikkert an å rive av. Viss det ikkje er eit hol frå før kan det vere litt risikosport å lage eit sjølv. Om du kjem borti antenna inni, så vil ikkje brikka fungere lenger.

Anna P

nettopp. jeg er redd for å ødelegge. men det er liksom plass til et hull, bare det er dekket med plast.

Ingeniøren

Jeg boret opp hullet i min, da det var hull men litt lite til å gå inn på ringen med de andre brikkene. Gikk helt fint, kom ikke borti noe annet enn plast, men har ikke testet brikken....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

vesttrønder

Sitat fra: Anna P på lørdag 30. juli 2022, klokken 11:28
nettopp. jeg er redd for å ødelegge. men det er liksom plass til et hull, bare det er dekket med plast.
Dette går sikkert fint å stikke/bore hol i, skulle eg tru (utan at eg kan garantere, naturleg nok).

TB

må være en produksjonsfeil om hullet også er fylt med plast. Min brikke har ikke plast der hullet er.

Å borre det opp skal gå fint, men ikke lag hullet større enn der er idag.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA